ARKADAŞLAR NE ZAMAN GELECEĞİ KONUSUNDA YENİ BÖLÜMLERİ ÇARŞAMBA- PERŞEMBE VE CUMA GÜNLERİ YAYINLAYACAĞIM. SİZİ SEVİYORUM UMARIM BU BÖLÜMÜ BEĞENİRSİNİZ.
----------
Elbisem berbat bir hal almıştı. Partidekiler sadece bana bakıyordu. Gözlerimi sakince kapattım. Partidekiler işlerine geri döndü. Dray ise yanıma geldi. Üstüme baktı. Baştan aşağı şarap olmuştu her bir yanım. Aman tanrım. Gözlerimi yavaşça açtım. Jamy köpek bakışları atıyordu. Ben ise sinirliydim. Derin nefes aldım ve
-Sen ne yapmaya çalışıyorsun parti elbisemi boka çevirdin ?
-B ben üzgünüm Amanda yani ayağım şu kablolara takıldı sana içkini verecekken döküldü işte of :(
Dedi. Yerde kabloları gösterdi. Yani biraz dikkatli olsa. O kadar çok şirindi ki ona kızamıyordum. Ama olamaz her neyse. Partiye böyle devam edemezdim. Dray'ın elbisesi de mahvolmadan dikkatlice Dray'ı yanaklarında öptüm. Dray şaşkın bir şekilde.
-Hey nereye gidiyorsun.
-Ah Dray /Dedim omzunu okşayarak/ parti elbisem mahvoldu ve partiye böyle devam edemem. Benim için parti bitti. İyi ki doğdun meleğim.
-Şey tamam teşekkür ederim.
Dedi. Ağzı açık kalmıştı. Kapıdan çıktım. Fakat tüm magazin muhabirleri buradaydı. Ve beni böyle göremezlerdi. İçeriye hızlıca tekrar girdim. Jamy yanıma geldi. Elinde yine içki vardı.
-Benden uzak dur Jamy.
-Özür dilerim istersen ceketimi al önüne sar ve öyle git.
Başka hiç bir çarem yoktu. Ne yani topuklu ayakkabılarla ninjacılık yapıp arka kapıdan mı dolanacaktım. Kusura bakmayın ama öyle bir çarem yok gibi. Jamy ceketini bana uzattı. Piç smile attım. Ve tekrar çıktım. Ceketi önüme sardım. Ve lumuzinime hemen atladım. Eve gitmemiz gerektiğini söyledim. Ev boyunca hep Jamy'i düşündüm. Gözüm aynaya çarptı ve arkada bir araba vardı sanki. Bizim eve 1 sokak kala araba döndü. Neredeyse takip edildiğimizi falan düşünecektim. Eve geldiğimizden şoforün kapımı açmasını beklemeden eve girdim. Sakin ve huzur vericiydi şu lanet elbiseden kurtulmam gerekti. Çamaşır makinesine attım. Ve altıma kısa şort üstüme sıfır kollu dar üst giydim. Saçlarımıda topuz yaptım. Ev terliklerimide giydim. Aynaya oturdum. Aynanın önündeki ıslak mendili aldım. Ve makyajımı sildim. Mendili yerde duran çöp kutusune attım. Ve aşağıya indim. Acıktığımı hissetmiştim. Buz dolabına yöneldim. Burada milattan önce olan yemek vardı. Tencerenin kapağını kaldırdım. Yüzümü buruşturdum. Iyy iğrenç kokuyordu. Dolabın kapağını kapattım. Aklıma sandiviç yapmak geldi. Tüm sandiviç malzemlerini çıkarttım ve afiyetle yedim. Doymuştum. Patlamış mısır yaptım. Buz dolabında duran soğuk gazozu çıkarttım. Ve kupa bardağıma koydum. Patlamış mısırı büyük bir kaseye ve bol tuz. İçeriye geçtim. Masanın üstüne koydum. Duvarda asılı olan televizyonun kumandasını aradım. Cinnet geçirecektim. Neredeydi bu. En sonunda buldum. Koltuğun altına düşmüş. Elimle uzandıkdan sonra televizyonu açtım. Favorilerim listesine girdim. Ve Teen Wolf'u açtım. Patlamış mısırı elime aldıktan sonra keyifle izliyordum. Kapı çaldı. Teen Wolf'u durdurdum. Oflayarak kapıyı açtım. Aman tanrım Jamy.
-Merhaba.
-Selam.
-Seni bir yerlere götürmemi ister misin özür amaçlı.
-Hayır
Dedim kapıyı kapatıyordum ki ayağını kapının arasına koydu. Ve inledi. Uff canı yanmış olmalı. Kapıyı tekrar açtım.
-Eğer gelmezsen burada bağarırım.
-Gelmeyeceğim.
-Amandaaa amandnasaaaaa
Diye bağardı. Aman tanrım onu içeriye aldım.
-Gelmezsem gitmeyeceksin değil mi ?
-Evet .
Dedi piç smile atarak. Ben onu salonda yalnız bıraktım ve odama çıktım. Dolabımı açtım. Beyaz güzel bir elbise giydim. Askısız. Tüllü. Saçımı da dağınık topuz yaptım. Azcık önümde bıraktım ve oralarıda maşayla dalgalattırdım. Güzel bir makyaj yaptıktan sonra. Topuklu beyaz güzel bir ayakkabı giydim. Aşağıya indim. Jamy bıraktığım yerde duruyordu. Bana baktı ve ıslık çaldı.
-Wow harikasın Amanda.
-Teşekkür ederim.
Kolunu uzattı. Koluna girdim. Onun arabasıyla gidecektik. Ön kapıyı açtı. Ve piç smile atıp arabanın içine bindim. Kısa süren yolculuk oyunca hiç konuşmadık. En sonunda araba durmuştu. Durduğu anda sağıma baktım. Burası çok şirin bir kafeye benziyordu. Ben kafeye dalmışken Jamy kapımı açtı. Ve elini uzattı. Elini tuttum ve arabadan indim. Koluna tekrar girdikten sonra şirin kafenin içine girdik. Burada fazla insan yoktu. Bizim için özel hazırlanmış bir masaya oturdum. Jamy
-Ee Amanda ne istersin.
Diyerek önümde bulunan menüyü gösterdi. Piç smile atıp menüyü açtım. Sadece kahve istiyordum. Aç değildim çünkü yemek yedim. Garson yanımıza geldi ve.
-Buyrun efendim ne alırdınız. /dedi bana dönerek/
-Ben bir tane bol köpükle kahve alacağım.
-Peki efendim /dedi ve küçük defterine yazdı/ peki ya siz ne alırdınız efendim ? /dedi jamy'e dönerek/
-Ben de kahve istiyorum orta şekerli olsun.
-Peki efendim.
Dedi ve garson gitti. Telefonumla uğraşıyordum. Yani ben tam bir öküzdüm. Her neyse telefonumda ki flappy birdü oynuyordum. Jamy söze girişti ve yandım. Sinirle telefonumu masanın üstüne koydum.
-Senin için ne yapmamı istersin ?
-Şu flappy birdü kim icat etmişse onu si.
Derken garson kahvelerimizi getirdi. Başka isteğimizin olup olamadığı sordu. İkimizde hayır dedik. Jamy bana bakarak.
-Çok güzelsin nerede çalışıyorsun ?
-Ben modellik yapıyorum. /piç smile/
-Vay canına bende diyorum bu güzellik nereden geliyor ? :D
Dedi ve ikimizde gülüştük. Kahvelerimiz bittikten sonra Jamy hesabı ödemeye gitti. Bende masadan kalktım. Sonunda Jamy bana eşlik etti ve Jamy'in koluna girerek arabısına yöneldik. Arabaya bindik.
-Şimdi nereye gidiyoruz ? /dedim/
-Sahile ?.
Dedi. Yani ben sahilden bıkmıştım. Evim sahil kıyısındaydı. Sahile vardığımda kumlara oturduk. Ve ateş yaktık. Ellerimi ateşe götürdüm. Ve bağdaş kurdum. Jamy'de öyle yaptı. Sonra yıldızlara bakmaya başladık.
-Çok güzeller değil mi ? /dedi Jamy/
-Evet öyleler.
Dedim. Jamy bana baktı. Göz göze geldikten sonra.
-Ya Amanda çok özür dilerim parti meselesi.
-Önemli değil.
Dedim. Ve kumsala yattık. İkimizde yıldızları seyrettik.. Çok romantikti.
-------------------------------
UMARIM YENİ BÖLÜMÜ BEĞENMİŞSİNİZDİR YARIN GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE. :)