ÜZGÜNÜM DÜN YENİ BÖLÜM YAZAMADIM O YÜZDEN BU GÜN YAZIYORUM İYİ OKUMALAR. :)
--------
Gözlerimi denizin dalga sesleri ile açtım. İlk önce sağıma soluma baktım. Solumda yatmış olan birisini bulanık bir şekilde görüyordum. Gözlerimi avuşturduğumda bunun Jamy olduğunu anladım. Ve eli belimdeydi. Ne yani biz beraber mi uyumuştuk ?. Birazcık gülümsemeye başladım. Sonra yattığım yerden doğruldum. Jamy daha uyukluyordu. Bende denizin ve dalgaların o müthiş seslerini dinliyordum. Biraz sonra Jamy sayıklamaya başladı.
-Hey! amanda ile tanıştın mı ?
Ona doğru baktım. Hayla daha uyuyordu. Rüyasında konuşuyordu. Fakat aklıma dahiane bir fikir geldi. Ona yaklaştım ve
-Hayır görmedim nasıl bir kız ?
-O prenses gibi hayatıma bir anda girdi ve sanırım ben ona...
-Evet sen ona
Gözlerim pörtlemişti. Fakat neler olduğunu anlamadan Jamy bi anda doğruldu. Doğrulduğu anda da dudak dudağa öpüşmeye başladık. Sadece bir buse gibi öpüşme kısa sürdü. Hemen onu itikledim. Ve dudaklarımı ellemeye başladım. Jamy hiç bir şeyden habersiz sadece bana bakıyordu. İlk öpücüğümün özel olmasını isterdim. Sadece Jamy'e bakıyordum biraz sonra Jamy konuşmaya başladı.
-Hey Amanda şey ben çok üzgünüm
-.....
-Amanda lütfen hem sen benim o kadar yakınımda ne yapıyordun ?
-Şey ben şey ıım suratına bir şey vardı onu kovalamak isterken bir anda doğruldun ve işte.
Jamy tıtı derken biraz gülümsedim. Yani birazcık hoşuma gitmişti. Telefonumun 'DinDong' sesiyle çantama doğru baktım. Mesaj gelmişti. Çantamdan telefonumu çıkarttım. Aman tanrım 8 cevapsız arama ve 1 mesaj hemen mesaja baktım. Bu mesaj patronum Genally'dendi.
Genally
'Amanda süper model olabilirsin fakat bu telefonumlara cevap vermeme hakkını sana vermiyor güzelim. Ayrıca işine de 2 saat geciktirme hakkınıda. Eğer hemen gelmezsen özür dilerim tatlım kovulursun!'
İnanamıyorum of. Elimle anıma vurdum.
-Amanda neler oluyor.
-Patronum 2 saat işe geciktiğim için beni kovabilir hemen beni evime götürmelisin.
-Pekala.
Dedi ve arabaya doğru yürümeye başladım. Bende Genally'i aramak için telefonumun kilitini açtım. Rehberde Genally 'Keko' diye kayıtlıydı. Yazıyı okuyunca biraz gülümsedim.
-Ne oldu neden gülümsüyorsun ?
-Hiiç
Diye karşılık verdim Jamy'e. Kekoyu aradım fakat cevap vermedi. Sanırım telefonunu bir yere savurmuştu. Her ne boksa. Kısa süre sonra evime vardım. Kapımı hızlıca açtım. İçeriye giriyordum ki durdum. Camı inik Jamy'e doğru yürümeye başladım. Ve yanağına öpücük kondurup gülümsedim. Bu 'TEŞEKKÜR' amaçlıydı. Hemen evin içine girdim. Odama doğru koştum. Dolabımdan bir şort ve üstüne dar ve sexsi bir üst giydim. Ne giyeceğimi podyumda bana söyleyeceklerdi. O yüzden böyle giyiniyorum. Her neyse üstümü giyinir giyinmez kendimi dışarıya attım. Lumuzine iş yerime dedim. Kısa süren yolculuk bittikten sonra iş yerime geldik. Kapım açıldı. Dışarıya kendimi attım. Ve içeriye girdim. Genally'i arıyordum. Yanıma bizim Canny geldi.
-Genally odasında.
-Saol Canny
Dedim. Ve piç smile attım. Hemen Genally'in odasına çıktım. Ona hesap vermek zorunda değilim fakat bu işten başka hiç bir işi doğru düzgün yapamıyordum. Kapısını tek bir tıklatmaya 'GİR' sesi çıktı. Hemen içeriye girdim.
-Üzgünüm Genally evde değildim ve telefonum sessizdeydi.
-Tamam hemen kulise git seni hazırlasınlar.
-Tamam (PİÇ SMİLE)
Hemen dışarıya çıktım ve kulise doğru ilerlemeye başladım. Beni özene bözene süssledikten sonra podyum sırası bendeydi. Sıra sıra tüm kızlar çıkıyordu ve hemen bende çıktım. Kıvırta kıvırta ilerledim. Ve podyumun sonunda poz vererek geri döndüm. Saniyelik bir tasarımla güzel bir elbise daha giydim. Beyaz güzel bir elbise giydim. Podyuma tekrar girdikten sonra Jamy ve arkadaşlarını gördüm. Jamy bana baktı ve ona öpücük yolladım. Derin gamzesini gösterdi. Diğerleride 'ooo' diyordu. Sadece kafamı alaycı bir tavırla salladım. Ve içeriye tekrar girdim. Benim sıram bitmişti. Podyum gösteriside öyle. Herkes dağılmıştı. Bende kendi kıyafetlerimi giydim. Jamy hayla daha bekliyordu. Ve arkadaşları da. İç çekerek onlara doğru yüremeye başladım. Birisi Jamy'i dürtükleyip kaşlarıyla beni gösterdi. Onların yanına varmıştım.
-Merhaba çocuklar.
-Merhaba /Hep bir ağızdan/
-Nasılsınız ?
-İyiyiz yani öyle :DD /Dedi içinden hiç tanımadığım çıcık/
-İsimlerinizi alabilir miyim. ? :D /Piç Smile/ Sırasıyla isimlerini saydılar.
-Ben Scott, Ben Cameron, Ben Jake ve bende Edder.
-Memnun oldum bend.. (Sözümü keserek hep bir ağızdan.)
-Amanda (Scott) Jamy senden her gün bahsediyor.
Sadece gülümsedim. Jamy Scott'a bakarak napıyorsun diyordu.
-Ee çocuklar bir şeyler yapalımmı ?
-Sinemaya gidelim.
Dedi Jake. Kafamla onayladım. Biliyormusunuz onlarda ünlüymüş. Yani tanınmış kişi. Hayranları falan her neyse. Jamy'in arabasına doluştuk. Benim lumuzin eve gitti. Sinemaya geldiğimizde filmlere baktık. Jamy ve ben. Aynı anda.
-Aynı Yıldızın Altında.
Dedik. Ve birbirimize bakarak güldük. Diğerleri buna pek uymadılar. Onlar uzaylı filmlerine gidecekler. Her neyse Aynı Yıldızın Altın'a iki bilet aldık. Ve bir yere oturarak film saatinin gelmesini bekledik. Film saati geldiğinde yerlerimizi aldık. Ben Jamy'in yanına oturdum. Filmin ortalarına doğru bana ağlama tuttu. Jamy'in omzuna yaslandım. Ağlıyordum. Göz yaşlarımı silerek.
-Hey Jamy sana bir soru soracağım fakat doğruyu söylemeni istiyorum.
-Tabikide Amanda sor bakalım neymiş o soru. ?
-Sen sen şey beni seviyor musun Jamy ?
Dedim çekingen bir şekilde. Gözlerimin altlrı neredeyse dövülmüş gibi morarmıştı. Jamy ise şaşkın şaşkın bana bakıyordu. Acaba ne diyecek off :(.
---------
BEĞENDİNİZ Mİ ? UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR <3 İYİ OKUMALAR. OY VE YORUMLARINIZI EKSİK ETMEYİN COLAR :DD