İLK BÖLÜMÜMÜZ YORUMLARINIZI BEKLİYORUM :)
---------
Çığlık atarcasına çalan alarmımın sesiyle güzel uykumdan uydandım. İlk kalkmadım elimi telefonuma getirdim ve erteleye tıkladım. Tam dalıyordum ki tekrar alarm çaldı. Sinirli bir şekilde telefonumu elime aldım. Alarmın üstünde 'HADİ KALK TEMBEL BUGÜN DRAY DOĞUM GÜNÜ SÜPRİZ PARTİİ' yazıyordu. Kaşlarımı çattım. Telefonu tekrar yerine koydum. Dray mı ?. O da kim. Bir an kafam dank etti. Bunu unuttuğuma inanamıyordum. Hemen yatağımdan fırladım. Yatağımın altında duran ev terliklerimi hızlıca ayağıma giydim. Yürüyordum ki bir an durdum. Elimle başıma vurdum. Aman tanrım ona hediye bile almamıştım. Salak kafam. Bu gün modellik yapmayacaktım. Çünkü izin aldım. Neyse. Geri dönüp telefonumu elime aldım. Saate baktım. Parti gece saat 9:30'da başlayacaktı. Dün gece neredeyse güneş doğana kadar uyumadığım için saat 3:30'da kalkmıştım. Evet daha çok var ama arkadaşlarım saat 5'de gelip organize edecektik. İnanamıyorum of Amanda. Hemen dar tenime yapışan tayt giydim. Kot tayt şeklinde. Üstümede piç smile sembolü olan bol yarım bir üst giydim. Biraz parlatıcı falan filan. Üstüne de kot yarım ceketimi giydim. Saçlarımı hiç ellemedim. Sadece biraz tarak sürdüm. Hemen kahvaltı falan etmeden beni dışarıda bekleyen lumizinime koştum. Ayakkabılıktan siyah vanslarımı giydim. Ve koşa koşa lumuzinime bindim. Şoföre çarşıya gitmesini söyledim. Kısa süren yolculuktan sonra şoföre.
-Beni burada bekle ben gezine gezine buraya geleceğim.
-Tamam efendim.
Ve piç smile atıp arkamı döndüm. Biraz gezindim. Arkadaşıma yakışacağını düşündüm güzel bir elbiseyi rafta görünce çok şaşırdım. Buna çok sevineceğine eminim çünkü bu Selena Gomez'in tasarımı. Dray Selena Gomez'e bayılır. Hemen içeriye girdim. Görevli bana doğru geldi.
-Buyrun efendim. Dedi.
-Merhaba şuradaki Selena Gomez'in tasarımı olan elbiseye bir bakabilir miyim ?.
-Tabikide efendim siz şuraya oturun ben elbiseyi getiririm.
Piç smile attım ve deri koltukların birine oturdum. Evet bende bir ünlüydüm fakat Dray değildi. Selena Gomez'i bir çok kez görmüştüm. Fakat öyle fazla iyi bir konuşma değil. Daha doğrusu konuşmadık bile. Uzaktan gördüm. Ben bunlarla sizleri boğarken görevli Selena Gomez'in özel tasarımı olan elbiseyi askısıyla beraber karşıma geldi. Piç smile attım. Ya şu görevliler ne kadar çok sülük gibi yapışıyor değil mi. Bi gitmiyorlar başından. Elbiseyi sizlere anlatıyım. Bu elbise çok güzel bir elbise. Detaya gerek yok. :D Şaka anlatıyorum. İnce askılı mini bir elbise. Sadece yan tarafları deri. Diğer tarafları kumaş bir elbise. Siyah taşlarla süslenmiş. Gerçektende de güzel bir elbise. Kıskandım her neyse. Elbisenin iç tarafına bakarak bedenine baktım. XXL mi oha. Dray S giyiyordu. Görevliye dönüp.
-Bunun S bedeni var mı ?.
-Evet efendim hemen getiriyim.
Dedi ve bir sürü Selena Gomez tasarımı olan elbiselere doğru yöneldi. En sonunda istediğim bedeni bulunca. S bedeni alıp XXL'yi görevlinin eline verdim. Biraz inceledikten sonra, kasaya yöneldim. Kuyruk yoktu. Hemen kasaya yöneldim. Kasiyer şaşırdı.
-Aman Tanrım Amanda :o
-Evet canım ben bu elbiseyi almak istiyorum.
-Ta tabi efendim.
Dedi ve elbisenin etiketini okuttu. Fiyatı 405 lira olan elbiseyi hediye paketine koydu. Hayırlı işler dileyip çıktım. Evet Dray'ın elbisesi tamamdı. Fakat benim akşama giyecek hir bir güzel elbisem yoktu. Bir kaç mağazaya girdikten sonra. Kendime; sarı arkasında kalp şeklinde dekoltesi olan bir elbise seçtim. Saçlarımda sarı olduğu için şanslıydım. Güzel bir topuklu aldıktan sonra Şoförün beni beklemesi gerek yere yöneldim. Hemen lumuzine atladım. Eve gitmesi gerektiğini söyledim. Saate baktığımda saat 4:30 olmuştu. Kısa yolculuktan sonra eve geldim. Torbaları koltuğa attıktan sonra kendimide koltuğa attım. Hemen dalmıştım. Kapının anıran sesiyle uyandım. Gözlerimi hemen açtım. Ve koşa koşa kapıya yöneldim. Delikten baktığımda bunlar Sety'di. En iyi arkadaşım. Kapıyı açtım. Sety pekte memnun gözükmüyordu. Hemen içeriye daldı. Saçlarımı geriye attım. Bana baktı ve süzdü. Bunlarla mı yatmışım yani.
-Amanda olamaz bunlarla mı yattın ?
-Bilmem bunlarla mı yatmışım ?
-Bilmem galiba öyle.
-Yatmışmıyım.
Sety gözlerini devirdi. Hemen Sety'in yanında olan deri koltuğa atladım. Bana baktı ve organize işleri konuştuk. Sıkıcı şeyler olduğu için bunları size anlatmıyorum. Her neyse Sety gide 3 saat olmuştu. Ben daha hazırlanmamış Teen Wolf'un özetlerini izliyordum. Saate baktım ve bıkkıncasına odama çıktım. Çıktığımda dolaba baktım. Off kıyafetleri almayı unuttum. Aşağıya indim ve torbaları yukarıya taşıdım. Elbisem güzeldi. Biraz ütüledikten sonra üstüme giydim. Boy aynasına baktım. İğrençtim. Ne makyaj falan neyse. Sarı saçlarımı taradım. Ve Maşayla uçlarını dalgalaştırdım. Eyeliner çektim. Birazda maskara. Çanta almamıştım çünkü evde hiç bir partide yanıma almadığım şirin el sarı çantam vardı. İçine makyaj malzemesi parfümümü ve telefonumu koydum. Altın sarısı parlak ayakkabılarımı giydim. Parfüm sıktım. Ve sadece bir ince bileklik taktım. İç çektim ve elime Dray'ın hediyesi bulunan torbayı aldım. Dışarıya çıktığımda lumuzin hazırdı. Kapımı açtı sakin ve hanım hanımcık bir tavırla lumuzinin içine bindim.
-Dray'ların evlerine.
-Tamam efendim.
Dedi. Uzun sürmeyen yolculuğum bittiğinde kapım açıldı. Çantamı falan aldım. Aman tanrım magazin. Hiç bir cevap vermeyerek Dray'ın evine girdim. Çok güzel bir atmosfer vardı. Merdivenlerden inen Dray'ı gördüm. Vay canına harika gözüküyordu. Kırmızı up uzun bir elbise. Yukarıya kadar yırtmacı vardı. Beni gördü hemen onu öptüm.
-Naber Amanda.
-İyi Dray müthişsin.
-Sende öyle prenses gel oturalım.
Dedi ve beni deri koltuğun bulunduğu yeri gösterdi. Beraber oturduk. Bana işimi sordu. Yani senelerdir yapıyordum niye soruyor ki ?. Her neyse laf olsun diyedir herhalde. Gözüm partiye gitti. Dray elimden tuttu ve benim ayağa kalkmamı sağladı.
-Hadi gel biraz eğlenelim.
-Olmaz ben böyle iyiyim baksana sen hediyeleri ne zaman açacaksın.
-Doğru diyorsun az sonra canım dj beni çağıracak öyle herkesin gözü önünde açıcam. Zaten çoğundan hediye istemedim.
-Peki o zaman.
Dedim. Dray eğlencenin kalbine gitti. Ve eğlenmeye başladı. Bende izledim yani pek sevmiyorum öyle ayakta gezinmeyi. Ayağa kalktım ve içkilerin bulunduğu bölüme yöneldim. Burada tanımadığım bir çocuk vardı kıvırcık saçlıydı. Piç smile attı ve
-Merhaba
-Merhaba /Piç Smile/
-Adım Jamy
-Memnun odlum bende Amanda.
Tam o sırada Dj Dray'ı sahneye davet etti. Hep beraber alkışladık.
-İlk olarak sevgili arkadaşım Amanda'nın hediyesini açmak istiyorum.
Dedi ve beni gördü. Gülümsedim. Jamy o sırada ayağı bir yere takıldı ve kırmızı içkiyi üstüme döktü ağzım açık kaldı. Jamy ise şaşkındı. Sinirlenmiştim. Jamy'in üstüme içkiyi döktüğü tam o sırada Dray hediyesini açtı. Herkes bize baktı. Dray.
-Aman tanrım Selena Gomez'in özel tasarladığı kıyafet teşekkür ederim Aman daaa
Dedi. Amanda derken üstüm başım berbat bir halde gördü. Herkes bana bakıyordu. Aman tanrım seni öldüreceğim Jamy..
----------------------
UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR.