ჰიონსუნი- ოჰოჰოჰ- *სიცილი* მომიახლოვდა.
მე- სადაა გოგო?- პირდაპირ კითხვაზე გადავედი, რადგან ნერვიულობისგან ვკვდებოდი.
ჰიონსუნი- ის... უფროსწორად მას სძინავს, გავთიშეთ!- გაიღიმა და თვალი ჩამიკრა.
ჰოსეოკი- ამ ყლეს დამიხედეთ!- წინ გაიწია, მაგრამ გავაჩერე და თავი დავუქნიე, რითაც ვანიშნე რომ გაჩერებულიყო. ის გაჩერდა და მაისური გაისწორა.
მე- ბოლოჯერ გეკითხები სად არის იუნა?
ჰიონსუნი- იქ სადაც შენ გაისტუმრე რამოდენიმე!..- იყვირა და მერე ისტერიული სიცილი დაიწყო. მე გავიცინე.
მე- მე გითხარი...- მუშტი დავრატყი. ტუჩიდან სისხლი წასკდა, რაზეც მისიანებმა გამოიწიეს, მაგრამ ჰიონსუნმა გააჩერა.
ჰიონსუნი- გინდა განახო? *სიცილი* მოდი აგიღწერ. მშიერი, მწყურვალი, დასისხლიანებული...*სიცილი* ყველაზე მთავარი... იცოდი, ქალიშვილი ყოფილა?!
ამის გაგონებისას თავი ვეღარ შევიკავე წავაქციე და ვურტყი.
იუნას P.O.V.
მანქანაში გამეღვიძა, სადაც არავინ არ იყო. ფანჯარაში გავიხედე და იუნგი დავინახე, რომელიც მიწაზე დაგდებულ ჰიონსუნს ურტყავდა. ორი ნიღბიანი მას მიუახლოვდა და ჰიონსუნს მოაშორა, მაგრამ იუნგიმ თავი გაინთავისუფლა. ერთს მუცელში წიხლი ჩაარტყა, მეორეს მუშტი დაიჭირა და ხელიი გადაუტეხა. მერე პირველს მიაჯახა და ძირს დააგდო.
ორ კაცზე აღი კაცი მიდიოდა. ჰოსეოკმა ერთ-ერთ მათგანს კისერში ხელი მოკიდა მანქანაზე აირბინა და თავი გადაუტეხა. არც იუნგი და არც ჰოსეოკი არ ინდობდა არცერთ იმათგანს. მე გაქცევას ვცდილობდი, მაგრამ ამაოდ, მანქანა ჩაკეტილი იყო და ვერ გადავდიოდი. სანამ ისინი ჩხუბობდნენ ჰიონსუნმა გაქცევა, მათგან თავის დაღწევა მოასწრო.
მანქანისკენ გამოიქცა. მე ფართხალი დავიწყე. საგანს ვეძებდი, რომ თავში ჩამერტყა, მაგრამ მანქანა ცარიელი იყო. ის მანქანაში ჩაჯდა.
ჰიონსუნი- გაიღვიძე, ლამაზმანო? წამო სახლში დავბრუნდეთ!- თოფი მომიშვირა მანქანა დაქოქა და გაზს თხლიშა ფეხი.
მე უკან გავიხედე და დავინახე იუნგი და ჰობი, როგორ ჯდებოდნენ მანქანაში.
ჰიონსუნი- ნუ მოძრაობ!-ფანკარაში გაიხედა- ამის დედაც! კარგიი, მოდით ვითამაშოთ!- გაიცინა და მკვეთრ მოსახვევში მოუხვია. ბოლო სიჩქარით მიქროდა. იუნგიც გვეწეოდა. უფრო მოუმატა სიჩქარეს და რვიანების ხაზვა დაიწყო. იუნგიც მოგვყვებოდა. საბოლოოდ ქალაქიდან გავედით და ვიწრო გზას დავადექით, რომლის ერთ მხარეს ხევი იყო, მეორე მხარეს კი კლდე.
ჰიონსუნი- კარგი ეხლა ბორბალს გავხეთქავ და მალე შენს იუნგის ხევში ნახავ!- გაიცინა, ფანჯარა ჩამოსწია, თოფი გაყო და დაუმიზნა.
თადააამ ესეც ახალი თავი იმედი მაქვს მოგეწონებათ!
VOCÊ ESTÁ LENDO
BOSS/უფროსი (დასრულებული)
Fanficმინ იუნგი მთელს სკორეაში ერთ-ერთი ყველაზე ცნობილი პიროვნებაა. მის კომპანიაში მუშაობს გოგონა რომელის სახელია იუნა. ის იუნგისთვის თავიდან შეუმჩნეველია მაგრამ ერთი შემთხვევა ყველაფერს შეცვლის. მინ იუნგი თავს მოწესრიგებულ ბიჭად ასაღებს მაგრამ ფარდის მიღ...