Csongi: -. Ahogy végig nézztem rajta, azt hittem egy Isten áll elöttem. Fekete ingben volt, ami az alkarja feléig gondosan fel volt hajtva. Egy fehér nadrágban volt, és volt rajta, egy fekete bőrdzseki. És ahogy látom.....motorral jött.
Bence: - Gyönyörű vagy. -. Mondta lesokkoltan, hát erre mit is mondjak? Fülig vörös lettem.
Csongi: - Te meg....Iszonyatosan jól nézzel ki. -. Erre ő pirult be. Eddig a keze a háta mögött volt, amit furcsáltam is, de most előhúzta, és lealéltam. Honnan tudta?
Csongi: - Mégis honna-
Bence: - Mégis honnan tudttam, hogy a kékrózsa a kedvenc virágod? -. Kérdezte mosolyogva.
- Onnan tudom, hogy az énekfüzetedben, egy külön dalt írtál róla. -. Őőő. Várj. Azt elolvasta? Oo ne. Én azt a dalt róla is írtam. A dal címe a kékrózsa hasonlat.Csongi: - Ő hát i-izé...-. Dadogtam.
Bence: - Ne izgulj - itt idehajol a fülemhez majd belesúg - nekem nagyon tetszett. -. Majd átadja a rózsát, és a szemembe nézz a gyönyörű gyémántkék szemeivel. Leraktam a rózsát, és a nyakába ugrottam, majd megcsókoltam. Most....most boldog vagyok. Nincs senki rajta kívül, és rajtam kívül. Csak ő, és én. Csak mi ketten. A világ összeszűkült kettőnkre, mer másra nincs benne szükség. Annyira szeretem. Nincsenek szavak. És mostmár nem érdekel mi a helyes. Csak ő.
Bence: - Megyünk? -. Kérdezte, mikor elvált tőlem.
Csongi: - Mennyünk. -. Odasétáltunk a motorjához, és rámrakta a sisakot, majd a sajátját is felvette. Elindultunk.
Bence: - Jól kapaszkodj belém. -. A kezem a derekára fontam, és úgy kapaszkodttam belé, mint egy kis orángután az anyába. A fejem a hátára hajtottam, és mélyen beszívtam a bódító illatát. A szél kellemesen csapta meg az arcom, és hűsített le. A nap felé nézztem ami még nem járt olyan magasan, és gyönyörű narancssárgás-vöröses színekben pompáztatta a kék eget. A nap sugarai kiszöktek a felhők alja alól. Gyönyörű volt.
Saját kép😍♥♥👆👆
Bence: - Itt is lennénk. -. Mondta, és leemelt a motorról. Egy kis kávézónál álltunk meg. Nagyon meghitt már így kivülről is. De elég eldugott helyen van. Gondolom direkt ezért választotta ezt Bence, mivel így, még véletlenül se vehetnek észre, aminek örülök. Bence előre ment, és kinyitotta az ajtót elöttem. Bementem, majd ő is, és leültünk leghátra. És miután rendeltünk, nekiálltunk enni.
Egy egy órát töltöttünk a kávézóban, majd Bencével kijöttünk egy rétre, ahol Bencének van egy nyaralója. Leterítettünk egy plédet az árnyékba és most éppen felhőket nézzünk.Csongi: - Nézd az egy bébielefánt. -. Mutattam jobra
Bence: - Tényleg. -. Nevettünk fel egyszerre.
Bence: - Oda nézz. Az meg egy delfin. -. Fogta meg a kezem, és odairányította.
Csongi: - Tényleg az. -. Nevttünk fel megin.
Majd mikor egymás szemébe nézztünk mind a ketten abbahagytuk. Valahogy a másik szeme jobban lekötött minket, mint a nevetés. A tekintetét a szememtől elszakította és levezette a számhoz, majd vissza a szememhez, utána közelebb hajolt hozzám, én autómatikusan lehunytam a szemeimet, és vártam. De nem is kellet sokat várnom, mer alig, hogy eltelt két másodperc már éreztem is a puha ajkait a sajátomon. Lassan ízlelgette az ajkaim, majd szépen lassan átcsúsztatta a nyelvet a szájüregembe, és táncra hívta a nyelvemet, amire nem tudttam nemet mondani. Először csak lassú, majd késöbb vad táncot jártak a nyelveink. Felfedeztük egymás összes kis zúgát. De a levegő hiány miatt el kellet váljunk.Bence: - Szeretlek. -. Nézett mélyen a szemembe. A mély és érzelemes hangjától kirázott a hideg, (de jó értelemben) és attól is, ahogyan az ujjai vegigsímították az arcbőröm. Úgy martam az ajkaira, mint egy kiéhezett oroszlán a gazella után. Azzonal bekacsolódott és fölém kerekedett átölelte a derekam, én ettől úgy érztem magam, mintha elfolynék a meleg ölelésében. Az ég már betakarózott a csillagos sötéttel, és a Holdal. Lassan felemelt, és bevitt a házba, a csókunkat meg nem szakítva. És beérve a hálószobába elfektetett az ágyon, majd elválva a szemembe nézzet kétdően, és óvakodva. A szeme a hold beszűrődő fénye miatt még szebben ragyogtak, enegem teljesen elvarázsolva. Majd megcsókolt.
Bence: - Biztos, hogy akarod? -. Kérdezte, és a hüvelykujjával lágyan végig símította az arcom.
Csongi: - Igen. Csak téged akarlak. Szeretlek...Bence. -. Sutogttam a fülébé.
Bence: - Egészen biztos? -. Sutogtta az ajkaimra.
Csongi: - Akarlak. Akarlak Bence. -. Sutogttam az ajakira, és egyszerre estünk egymásnak. Téptük, haraptuk, nyaltuk egymást....
Na és most kis köcsög leszek és itt hagyom abba😈Muhahahaa.😇👿👿. Remélem elnyerte a tetszésedet, ha igen egy vote, és egy komment formályában jelezheted nekem. Sziasztok, és jó olvasást😘😍❤❤❤❤❤
YOU ARE READING
🎵 Halld a szíved dallamát 🎵
RomanceCsongor: - A nevem Csongor. Szabó Csongor. A szüleim meghalltak autóbalesetben hunytak el. Én meg. Egyik rokonomnak se kelletem. Hisz kinek kellene egy 3 éves gyerek akit pátyolgatni, meg vigasztalgatni kell? Ja hát senkinek. Így hát árvaházba kerül...