Warning...+18. Én szóltam. Erős tartalom lesz. Ááá minek figyelmeztetlek én benneteket
Hisz szeretitek ti az ilyet kis huncutok 😳😏❤❤❤
A fenti zenét ajánlom hozzá...nagyon jó ám😉😏😋😋😏😏Csongi: - A meleg kezei bejárták a testemet, engem az őrületbe kergetve. Felhajolt, s megcsókolt, amit türelmetlenül és hevesen, viszonoztam.
Bence: Hmm...milyen kis vadóc valaki..szeretem az ilyet. -. Harapott a fülemre, de csak gyengéden, ami valjuk be, szikra volt az olajra. Ha értitek mire gondolok. És ennek én hangot is adtam.
Csongi: - Ajjj Bence...ne kínozz...akarlak már. -. Mondtam teli vággyal a hangomban.
Bence: - Jól van...megkegyelmezek neked életem — mondta és lágyan végig símított a merevedésemen, engem ezzel mégjobban megörítve — de ennek ára van ám. -. Csókolt rá a tagomra, az alsómon keresztül.
Csongi: - Mhi-Mihlyenh árah? -. Kérdeztem nehezen véve a levegőt.
Bence: - Apucinak kell szólítanod az aktus végéig. -. Megnyalta a száját, és rámmarkolt.
Csongi: AH....re-rendbenh. -. Ha csak ez az egy módja van...akkor hajrá. Bár...azért nekem is tetszik az ötlet. Ja mi???! Hagyuk szerintem.
Csongi: - AAhh...Ap-Apuci..érintsh megh...-. Nyögtem.
Bence: - Mivel jó voltál..most Apuci megjutalmazz. -. Mondta és a szájába fogadott. Amit egy hangos nyögéssel háláltam meg. Három ujját a számba rakta, én meg a nyelvemmel körbe nyaltam azokat párszor, majd kivette, és az első ujját belém vezette, lassan.
Csongi: - Ahh....Apucih.-. Nyögtem fel az ismeretlen érzésre. Lassan mozgtani kezdte az ujját, mire egy borzongás futott végig a gerincem vonalán. Nemsokára a második ujját is csatlakoztatta, majd nem sokkal késöbb a harmadikat is.
Csongi: - Aph-Aphuchi...énh ígyh elhfhogok...ahhh. -. " Figyelmeztettem.
Bence: - Akkor ideje elkezdeni. -. Mondta és a tagját a bejáratomhoz helyezte.
- Biztos, hogy akarod?-. Kérdezte. Ez most komolyan kérdezi baszod? Csak bólintottam egy határozottat, és már éreztem is, ahogyan belém vezeti magát.
Egy kis könnyem kiserkent, de ő azonnal le is csókolta onnan őket, majd tövig belém hatolt.Csongi: - AHH..-. Nyögtem fel állatias hangon. Amint érezte, hogy ellazultam, kimérten mozogni kezdett. Pár lökés után a fájdalom helyét átvette az élvezet.
Csongi: - AHHH....Apucih énh...énh mi-mindjárth.........AHHHHHH. -. Élveztem közénk. Nem kellet sok és ő is, csak ő a cotonba. Levette és a kukába dobta, majd betakart minket. Még nem jött álom a szemünkre.
Bence: - Csongi. Nem akarsz hozzám költözni? -. Kérdezte a hajammal játszva. Ez....EZ MOST KOMOLY?
Csongi: - De. De szeretnék. -. Mondtam és megcsókoltam.
- Szeretlek Én tanárom. -. Mondtam és elnyelt az álom.Bence: - Én is szeretlek. -. Mondta és ő is elszenderedett.
YOU ARE READING
🎵 Halld a szíved dallamát 🎵
RomanceCsongor: - A nevem Csongor. Szabó Csongor. A szüleim meghalltak autóbalesetben hunytak el. Én meg. Egyik rokonomnak se kelletem. Hisz kinek kellene egy 3 éves gyerek akit pátyolgatni, meg vigasztalgatni kell? Ja hát senkinek. Így hát árvaházba kerül...