1.Bölüm

27 1 0
                                    

Öncelikle bir kaç hikaye denemem oldu ama beceremeyince sildim yada ara verdim. Bu kitap benim icin, sizin için ve karakterlerimiz için yepyeni bir başlangıç bence. Siz ne dersiniz?
∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆

Sabah yine  aynı alarm sesiyle uyanmıştım.Ne kadar okulu  seviyor olsamda sabahları erken kalkmaktan nefret ederdim.Hızla yatağımdan kalkıp odamdaki banyoya ilerledim. Ilık ve kısa bir duşun ardından hızla dolabın karşısına geçtim.Siyah bir pantolon, üzerine beyaz bir gömlek seçtim.Hızla giyinip asariya indim. Annem ve babam kahvaltı etmeye başlamışlardı.
"Günaydınnnn"
İkiside aynı anda karşılık vermişlerdi.

"Günaydın güzel kızım"

"Anne bakıyorum döktürmüş sün sabah sabah"

Annem gülümsemekle yetindi.
Kahvaltımı yapmaya başladım bir yandan da masada dönüp dolaşan sohbetleri dinliyordum.
Kahvaltımı bitirince annemi ve babamı öpüp ayakkabılarımı giydim.
Çantamida  alıp okula yürümeye başladım.Yolda gözlerimin kapatılmasıyla bir an şaşirsamda Melisa olduğunu bildiğim için korkmamıştım.
"Bennnn kimi mmmm"

"Hmm...  Kim olabilirsin. Acaba katil misin"

"Hayırr bilemedin. Hem benim gibi tatlı biri nasıl katil olur"

Bu sözleriyle kahkaha atmıştım.

"Melisa gözlerimi birazdaha acmazsan  okula geç kalacağız"

"Tamam tamam"

Nihayet gözlerimi acınca beraber okula yürümeye basladik. Bir yandan  kendini bir şey sanan Ece hakkında konuşuyorduk.
"Duydunmu şu Ece lise 4 teki Candan ablanın sevgilini elinden almış. "

"Evet ya çok kötü. "

"Aynen nasıl bir yüzsüzlük bu böyle ya. "

"Evet öyle ama  bence Ece kadar Candan ablanın sevgilisininde suçu var. Kıza izin vermişki kış öyle davranmış. "

"Sanırım haklısın Alev. "

Biz bu konuşmaları  yaparken çoktan okula gelmistik. Ben sınıfa giderken Melisa tarih hocasının yanına gidiyordu. Bizim sınıfa yaklaştıkça bağırış sesleri artiyordu. Yani bizim bu sınıfta hiç düzelmeyecek. Söylene söylene sınıfa girdim. Çantami sırada koyup Berk'in  yanına gittim. O benim Melisa'dan  sonra en yakın arkadaşımdı.

"selammm Berkk"

"Selam Alev. Melisa nerde onunla gelmediniz mi? "

"O tarih hocasının yanına gitti gelir birazdan. "

O sırada da kapıda Melisa belirmisti. Heyecanla ve hizla yanımıza geldi. Buraya koşarak gelmiş olmalıydı ki nefes nefese kalmıştı.

"Melisa seni bukadar heyecanlandırıp  buraya kadar koşmaya iten şey ne? "

Biraz soluklanip  nefes alış verişleri düzene girince konuşmaya başladı.

"Şimdi ben ögretmen odasına gitmiştim çünkü hoca oradaydi. Hocayla konuşurken diğer öğretmenlerin dedigi şeye kulak misafiri oldum. "

"Yani basbaya dinledin. "

"Berk sus sözümü kesme. Şimdi neyse nerde kalmıştım. Haa hatırladım.  İşte hocalar konuşuyordu sınavdan öğrencilerden falan o sırada içeri müdür yardımcısı Serdar hoca girdi. Diğer öğretmenlerin yanına gidip oturdu. Şaşırmıştım doğrusu çünkü Serdar hoca içeri girdiğinde yüzü gülüyordu. Yani basbaya yüzünde güller açıyordu. Sasirmamin nedeni de sizde bilirsiniz Serdar hoca kolay kolay gülen biri değil. Tabi bu durum sadece beni değil diğer hocalarında dikkatini çekti. Birbirleriyle bakistilar falan sonunda Nergis hoca sordu. "Sizi bu kadar mutlu eden nedir? " diye. Serdar hocada gülerek cevapladı "Benim bir akrabamin kızı var. Kız okulundan hiç memnun değilmiş. Bu konuyu da ailesine söyleyip duruyormuş. Aynı sekilde onun arkadaşlarıda okulu sevmiyormuş. Sevmemelerinin nedeni de  okulun egitim duzeyiymis. Bu şikayetler ve yakınmalar üzerine aileler toplanmış ve okulu değiştirmeye karar vermişler. Sonra düşünmüşler hangi okula yazdirsak diye. Sonunda bizim akrabalar bu okulu önermiş. Özel okul, eğitim düzeyi de çok iyi aynı zamanda hocalarıda iyi demiş. Bunun sonunda hepsi çocuklarını bu okula yazdırmaya karar vermişler. " diye mutluluğunu özetleyiverdi hocalara. Sonra yine konuşmaya başladı "Mutlu olmamada  bundan kaynaklanıyor. Sonuçta okulumuzu övmüşler ve ayrıca benim dışımda baska okullarda calisan başka akrabalarda  var ama onlar özellikle benim çalıştığım okulu seçmiş. Yani arkadaşlar mutluluğum bundan kaynaklanıyor. " diyerek sözlerini tamamladı.  Tabi benim tarih hocasıyla olan işim bitince konuşmanın bu kadarını duyabildim. Neyse buraya koşa koşa geldim çünkü yeni kişiler geliyor okula ve  Serdar hocanın güldüğünü ilk defa gördüm. "

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 06, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hayattaki UmudumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin