Tinusov pohľad
To dievča sa mi strašne páčilo a Macovi zas to druhé.
Preto som ju vybral na First kiss girl.
Po pesničke som jej povedal nech ide do zakulisia.
~~~~~~~~
Konečne! Už sa skončil koncert! Možem ist za tym dievčaťom!
Čakal som ju tam. Myslel som si že už nepride, keď zrazu prišla. Rozpravali sme sa tam dosť dlho.
Zrazu prišli Mac a to druhe dievča.
No ale prečo ne musel prisť naš otec a mi sme ako naschval museli ist s nim.
Pohľad Liv
Prišli Marcus a Amy a za nimi aj ich otec Erik. Museli odísť a mi tiež.
~~~~~~~~~
Prišli sme do hotela. Chceli sme isť na izbu ale ako zázrakom sa tie dvere nechceli otvoriť.
"Daj to mne" povedala som Amy lebo jej to očividne nešlo. Kľúče mi dala a ja som konečne tie dvere otvorila.
Vchádzali sme do izby keď som si všimla že niekto vedľa nás tiež nevie otvoriť dvere.
"Môžem vám pomôcť?" opýtala som sa. Otičil sa na mňa a bol to Martinus. Zadívali sme sa na seba keď v tom prišiel Marcus a otvoril ich dvere.
~~~~~~~~~~
Večer mi prišli dve upozornenia.
Použivateľ Martinus Gunnarsen vám poslal žiadosť.
Použivateľ Marcus Gunnarsen vám poslal žiadosť.
Obe žiadosti som prijala a išli sme z Amy spať.
👇povinne prečítať👇
Áno viem čo si hovoríte konečne nová kapitola😂😂😂 Ale fakt som teraz nemala čas písať a aj keď som mala trochu času tak som na to zabudla. Teraz už budem menej aktívna a budú vychádzať kratšie kapitoli. Ale na IG (instagrame) som teraz viac aktívna takže kľudne mi môžte aj napísať na môj IG volam sa tam __.vaskova.__ takže kľudne mi možte dať flw a na story veľmi často davam otazky a na všetko odpovedam. A inak ďakujem za 100 prečítaní!!! Ste úžasný!!!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Prečo??? ||Marcus & Martinus||
FanficOna ho milovala❤️ On jej ublížil😞 Bol jej idol, boli najlepší kamaráti🖤 A on to všetko zničil💔 Mysleli si že sa už nikdy neuvidia🙅 Ale osud im to neprial😏 A tak sa raz náhodou stretli🤦 Zahľadeli si do očí👁️ A potom si to uvedomili🙎