Ráno
Ráno som sa zobudila o 8:43. Jasné keď som išla spať o štvrtej ráno (xdd).
Išla som do kúpelne przliecť sa a spraviť si rannú hygieu.
Obliekla som si toto:
A išla som na raňajky.
Uvidela som tam Amy s Tinusom a Macom, tak som si k nim prisadla.
S Tinusom sme sedeli oproti sebe a Smy s Macom sa na nás divne pozerali.
Žeby im to Tinus povedal? Pomyslela som si.
Nechala som to tak a začala som jesť.
Keď sme dojedli tak sme išli s Smy do izby.
,,Zajtra odchádzame" vzdychla si Amy. ,,Aj Tinus a Mac" vzdychla si tiež.
Rozhodli sme sa že sa pôjdeme trochu prejsť do mesta a zavoláme aj chalanov.
Išli sme za nimi ale neboli v izbe. Išli sme sa pozrieť po hoteli či tu niekde náhodou nebudú. Ale nikde neboli. Zavolala som Tinusovi a Amy Macovi.Nezdvíhali nám. Asi si z nás robia srandu.
No nič. Išli sme teda do mesta.Tinusov pohľad:
S Macom sme chceli dievčatám urobiť prekvapenie. Predsa len zajtra odlietame a ony idú späť do Košíc.
Išli sme do mesta niečo kúpiť.
Medzitým sa mi zázračním spôsobom vybil mobil a Mac mal vypnuté zvonenie.
~~~~~~~~
Keď sme prišli na hotel dievčatá neboli na izbe.
Nejak sme to neriešili. Práve že to bolo lepšie aspoň sme mali čas všetko prichystať.
Pohľad Liv:
Z mesta sme sa vrátili o 21:08. Bolo už neskoro a my to tu veľmi dobre nepoznáme tak sme radšej išli na hotel.
Iba bol tu malí problém. Asi sme sa stratili.
Z ničoho nič sme sa ocitli pri nejako lese. Nikde nikoho. Rozhodli sme sa ešte raz zavolať chalanom ale Amy si nechala mobil na izbe a ja som nemala signál.
Začalo sa stmievať a my sme nemali inú možnosť tak sme išli do toho lesa.
Zrazu sme uvideli chatu. Nemala som s toho dobrý pocit. Kedže už bola skoro tma tak sme išli do nej.
Bola nádherná! Neviem koho ale nikto tu nebol. Rozhodli sme sa že tu prespíme.
Bolo už 23:14 a rozhodli sme sa žr pôjdeme spať.
V noci som sa zobudila na niekoho hlady z vonku. Bolo 2:35. Zobudila som Amy. Zrazu sme počuli ako niekto vošiel do chaty.
Strašne sme sa báli. Počuli sme niekoho kroky ako ide po schodoch.
Prišiel pred izbu. Ostal tam stáť. S niekym sa rozprával. Z Amy sme sa triasli od strachu.
Keď zrazu ten niekto otvoril dvere.Taaakžeee
Nová kapitola je na svete! Dnes som zázrakom napísal 406 slov! Dúfam že sa vám kapitola páčila. Za gramatické chyby sa ospravedlňujem.
YOU ARE READING
Prečo??? ||Marcus & Martinus||
FanfictionOna ho milovala❤️ On jej ublížil😞 Bol jej idol, boli najlepší kamaráti🖤 A on to všetko zničil💔 Mysleli si že sa už nikdy neuvidia🙅 Ale osud im to neprial😏 A tak sa raz náhodou stretli🤦 Zahľadeli si do očí👁️ A potom si to uvedomili🙎