7. Kapitola💜

141 2 0
                                    

O môj bože! Martinus Gunnarsen ma pobozkal?!! Je to realita? Prosím nech to je realita! Začali sme sa bozkávať. Zrazu sa Tinus odtiahol a povedal mi ,,Milujem ťa! A navždy budem!" Anu nechcem vedieť ako veľmi som sa červenala. Určite sa zo mňa stala paradajka. Bola som ticho. Nevedela som čo mám povedať. Nakoniec som sa vykoktala M-mart-t-inus-s a-aj j-ja ť-ťa m-mil-luj-jem." Dívali sme si do očí. Bola som strašne nervózna. Zrazu mi zazvonil mobil.

Kto mi asi tak môže volať?! No jasne! Amy! Zdvihla som to.

,,Haló?" Opýtala som sa.
,,Liv! Preboha! Kde si?! Veď sú 3 hodiny ráno!!" Ozvalo sa. Preboha veď už je 3:38! To ako dlho sme tu boli?! ,,Ehm... Amy... Ja... Ja som... Už idem!!" Nejak som sa vykoktala. ,,Tak poď!" Povedala a zložila.

S Martinusom sme išli do naspäť do hotelu. Rozlúčili sme sa na chodbe pred izbami.

Keď aom vošla do izby našla som tam Amy s Marcusom! Keď Marcus odišiel, Amy ma začala vypočúvať. ,,Kde si bola?" Opýtala sa. ,,Ehm... Len som sa bola prejsť po hoteli a tak trošku som sa stratila." ,,Neklam! Viem že si bola vonku! A viem aj to že si bola s Tinusom!" Tak keď to vie tak načo sa ma to potom pýta?! ,,Áno bola som sním" ,,A čo ste robili??" ,,A čo si robila ty s Macom?" ,,Niiiič" ,,Tak vidíš"

Bože niekedy je fakt otravná. No nič idem si ľahnúť.

Takžeee nová kapitola je na svete xddd. Dneska trošku kratšia kapitola. Za gramatické chybi sa ospravedlňujem.❤🙈

Prečo??? ||Marcus & Martinus|| Where stories live. Discover now