2. " Aynı yıldızın altında"

169 20 4
                                    

multimedia = ARAS

Hani bazen değişken olduğumuz zamanlar vardır ya slow bi şarkıyla ağlama moduna girip , hareketli bi şarkıyla delice dans etmek istediğimiz zamanlar . Şuan tam olarak o durumdayım bi yandan taylor swift - shake it off açıp mal mal hareketler yapıp bi yandan Lana dey ray - blue jeans dinleyip halay çekmenin yasak olduğu bi ülkeye giden mahmut tuncer oluyorum .

" Ah " ! Diye inledim ve çağlanın suratıma fırlattığı el kremi kutusuna mal mal baktım .

" Gavur musun kızım sen "?

Dedim . Bağırarak lan insan yastık atar , bolibonu atar - kendisi oyuncak ayım olur benim ruhum çocuk bi kere - kafam kadar krem kutusu kafam yarıldı bak knıyo -_-

" Duvarla gizli ilişkimi yaşıyon lan "

" Ne alaka ya "

" evde valide sultanla koro yaptık adını uluşa seslendik bende bi bakıyım dedim geldiğimden beri karşıdakı duvara bakıyosun "

Dedi çağla . Aslında şu koro şeysini duymuştum ama duymamazlıktan gelmiştim sonradansa dünyayla irtibatıma bi son vermiştim .

" Dalmışım "

" Kime "

" Ne "?

" Yapma ama bana anlatmak yerine saf ayaklarına mı yatıcaksın . unutma bu karşındaki kız güzel olduğu kadar zekide " dedi ego yüklü sesiyle ama derdimi dinleme inceliğinde bulunmasına şaşırmadım değil çağla bu sonuçta heran herşey beklenir .

" eee anlat hadi " dedi ben kendi düşüncelerime dalmışken onu unutmuştum

" Öncelikle gülmek yok " dedim

" Bak ona söz veremem "

" ozaman bende anlatmam "

" Bende çiğköfteci çocuğa ondan hoşlandığını söylerim "

Oha '

' Extra ohaa '

' Bol bol oha '

' Çüşlü ohaa '

' Nasıl olur ohası '

' Nereden öğrendin ohası kısacası ;

' OHAAA '

" S-sen nerden anladın " ? Dedim hafif kekeleyerek ve ağır tonda şaşkınlıkla bu kıza eriyolarmı nabıyolar töbe estg.

" Dedim ya güzel olduğum kadar zekiyim , akıllıyım , sempatiğim ta- daha fazla konuşmasına fırsat vermeden onu susturdum .

" Şuan tamamen konudan saptık "

" A evet konu ben olunca diğerlerinden sapıyoruz "

" Saptırıyosun " dedim imali bir şekilde

" Tamm kes , asıl konumuza dönelim ' çiğköfteci ' sen şimdi bu çocuktan gerçekten hoşlanıyomusun onu söyle önce "

" Aslında bende tam olarak bilmiyorum , biliyonmu " dedim kendimin bile anlamadığı bu cümleyi çağlanın anlanması beklediğim için kendime lanet ederek .

" Ne bi sny . Dünyam salk mısn ya o nası bi cümle lan , kurmak için çok düşündünmü bari " ?

" Yoo "

" walla gerizekalısın , herneyse hakaretletimi bi kenara atıyorum ve seni yemeğe davet ediyorum valide sultan taşmak üzere olan süt gibi haberin olsun " Dedi ve ne ara oturduğunu anlamadığım yatağımın kenarından kalkarak kapıya doğru ilerleyip oturma odasına doğru gitti . Bende odamda birkaç eşyayla bakıştıktan sonra , valide sultanı daha fazla kızdırmamak için odamdan çıktım .

Çiğköfte [ ci ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin