Níor dúnmharú i fiche bliain, mar sin nuair a bhuail an baile beag le sraith sraitheach de mhurtúirí bhí iontas ar gach duine.
Is é mo ainm Saoirse agus is dóigh liom go bhfuil duine éigin i mo theach.
Tharla an chéad dúnmharú ar oíche te i nDeireadh Fómhair, an 31ú iarbhír, bhí an comhlacht ina luí ann ar feadh trí lá sular tháinig duine ar bith i dtuairimí agus thuig sé nach raibh sé ina maisiú, tharla an dara dúnmharú go díreach sé lá ina dhiaidh sin, bhí sé i Bhí an comhlacht cobhsaithe tríd an gcroí agus chuir sé ar ais go dtí an bhalla bríce bréagach, tharla an tríú dúnmharú díreach taobh amuigh den scoil ard áitiúil, fuair an mháthair an corp a bhí ag cuardach a buachaill beag.
Is é mo ainm Saoirse agus is féidir liom na himeachtaí a chloisteáil ag teacht suas mo staighre.
Bhí mé leis an íospartach eile an oíche a bhí á morgáistiú, is é sin ceann de na cúiseanna gurb é an príomh-amhras a bhí orm san imscrúdú. D'fhéadfadh sí a chruthú go ndearna mé rud éigin mícheart, agus sin an fáth go raibh sí ag dul. Is é mo ainm Saoirse agus mhúin mé na cúig leanaí sin, agus is féidir liom duine éigin a chloisteáil lasmuigh de mo sheomra.
Is é mo ainm Saoirse agus tá brón orm.
Gortaigh dom ?.
YOU ARE READING
Short scary/sad stories
Nonfiksijust me being a person that writes with terrible grammar so...... lets fookin' do it m8