03.30.2008

624 38 14
                                    

Niewyraźne pismo dziecka, utrudnia nieco czytanie, koło daty narysowany jest prezent

Drogi pamiętniczku...nazywam się Eren Yaeger, dzisiaj są moje 8 urodzinki. Mamuśa kupiła mi ciebie właśnie stej okazji, niewiem co będę tu pisał. Morze najpierw o tym jak wyglądam, wienc mam brązowe włosy i zielono złote oczy, wszyscy mi muwią, że jestem podobny do mamuśi, ale ja wiem, że bardziej przypominam tatusia. w większości mówi mi to wójek Erwin, opowiada mi o tak wielu żeczach CHCIAŁBYM BYĆ MĄDRY JAK WUJEK ERWIN Kolorowy napis rzuca się w oczy. Ma mnie zabradź na ryby, niemogę się doczekać. Ale wracając, mam też przybraną siostrzyczkę i braciszka, bardzo się przyjazinimy. Siostrzyczka - Mikasa, ma śliczne długie czarne włosy i szare oczka jest śliczna, braciszek - Armin ma blond włosy i niebieskie oczy, trochę jak wójek Erwin. Tatuś ma długie brązowe włosy i zielone oczy, na nosie ma simieszne okrągłe okularki, mamuśa natomiast ma brązowe oczy i czarne włosy, które ma związane na konicu. Opowiadała mi, że gdy byłem malutki, lubiłem rzuć jej włosy, muwiła też jaki to nie byłem słodki... to dobija. Na dziśaj chyba niemam czego więcej opisywać, więc dobranoc. Na dole kartki widnieje niezgrabny rysunek samochodu a nad nim napis "Jak będę duży, zostanę rajdowcem!" 

Nieuniknione [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz