Güm!! güm!! güm!!
Oha kıraydınız .Kim ki bu şimdi. Eyvah Derya 'yı unuttum .Şimdi sıçdık. Bu sefer ağzıma etcek. Acaba acmasam mı ?Yok lan o zaman yarın keser beni .Tamam sakin açıyorum şimdi .Ve açdım.
"Lan bütün otel duydu sesimi bi sen duymadın Su nerdesin ?"Derya burnundan soluyor öldürcek beni .
" Ya kızım yatak çok rahattı seni beklerken dinleniyim dedim uyumuşum."Derya o sırada yatağıma oturdu.
"Harbi rahatmış .Neyse bu sefer kızmıyorum Su .Ee anlat sen Kağan la ne oldu aranızda?"
"Bok oldu Derya ,bok oldu .Hiç bişey olmadı .Asıl Serhatla sizin aranızda ne oldu ?"
"Kardeşim sakin ol bomba geliyor."
"Söyle kerdeşim ne oldu ."
"Hazır mısın?"
"Hazırım Derya şıçtırma ağzına da söyle."
"Biz Serhatla sevgiliyiz."Bir çılık patlattım .Derya kulaklarını kapattı hemen .Mal şey .Ya şimdi ben sap kalmışdım .
" Oha lan bu kadar kolaya mı sattın beni ?"
"Yuh Su ne satması be biz ölümüne kardeşiz."
"Ay canım "
"Tamam ,şımarma hemen "
"Ay ,sıçmık."
"Bak sen .Gel buraya Su bitirdim seni ."
"Kaçmıyorum ,gel ve ya-" Lanet olsun suratıma o yumuşak yastıklardan yemişdim .Bittin Derya bittin kızım sen .
"Derya sıçdım ağzına .O yastığı sana sokucam bekle " Ha bu arada anladığınız üzere küfrederiz ben ve Derya .Erkeklerle beraber büyüdük biz .Öyle hanım hanımcık kız değiliz .
"Su kardeşim ,canım ,can suyum ,var olmamın sebebi acı bana "
"Hiç boşuna uğraşma kardeşim "
"İyi be bok ne yapabilirsin en fazla ?!"
"Görürsün şimdi ." Dememle yastığı alıp Derya'nın başına bastırmam bir oldu .Biraz debelendi .Sonra durdu .Durdu oha neden durdu lan bu .Hassiktir Derya 'nın astımı var .Yastığı çekdim hemen Derya nefes alıyomuydu bilmiyorum .O sırada telefonuma girdim .İlk sıralardan birinen bastım ve aradım hemen .
💙💙💙
Yaw böyle şansa aradığım kişi Kağanmış.
"Alo!"
"Alo Su iyimisin "
"Kağan sen misin neyse hemen odama gel "
"Neden Su ne oldu ?"
"Kağan lütfen sorma gel .Çabuk ol lüt-"
Güm!!! güm!!
Oha hemen mi gelmişdi yuh .Hemen kapıyı açdım.
"Ne oldu Su iyi misin ?"
"Ben iyiyimde Kağan Derya sanırım boğuldu "
"Dur ağlama şimdi anlarız ."Gidip nabzına baktı sonra bana dönerek :
" Merak etme yaşıyo ama nabzı az o yüzden hastaneyi arayalım."
"Tamam arayalım ."
"Alo "
"....."
".............. Oteline bir ambulans lütfen "
"....."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DENİZ GÖZLÜM
Romance"Gözlerine aşık olduğum ,sevsene beni !" "Seni sevmeyen ölsün be aşık olduğum adam ." "Seviyorum seni gözlerimi gözlerine kilitlediğim " "Seviyorum seni DENİZ GÖZLÜM ." "Tamam bu kadar vıcıklık yeter ,bizi yanlış tanımasınlar ." "Odunsun , kütüksün...