deel 2

31 5 4
                                    

zoals ik al heb gezegd ik heb gister een koran besteld dus hoort ie vandag te komen of morgen maar ik hoop niet onder schooltijd anders doet mijn moeder de deur open en dan komt ze er achter ze worden echt boos alleen ik ben gewoon bang dat ze wel boos worden of iets andera doen.......dus daarom laat ik het liever geheim.....

ik ga zo naar school ik zit ff snel mijn kraker en thee binnenen te slurpen en eten  

over half uurtje kan ik naar huis gaan deze school dag lijkt wel de langste school dag ooit  ik ben net thuis maar het pakketje is nog steeds niet gekomen dus heb ik echt geluk mijn vriendin wou vandaag komen amira alleen ik ben bang dat ze net op het moment komt als je pakketje kwam dus zei misschien andere x toen zei ze maakt niet byyyy ik ben bang dat het heel de school rond gaat en dan dan is het pas erg nou ik weet niet zeker of ze goed gaan reageren dus hou ik het geheim tot dat ik zeker weet dat ik me echt ga verdiepen in de islam een uurtje laterrr.........

mijn pakketje is aangekomen gelukkig zijn mijn ouders naar de winkels boodschapen doen  ik heb echt lucky vandaag maar hopen dat ze er niet achter komt ik zit eigenlijk beetje te lezen in de koraan ik doe het nu omdat ik bang ban dat mijn ouders het zien.....een paar uurtjes later ......mijn ouders zijn thuis en het is avond dus kan ik doen alsof ik ga slapen en dan lees ik gewoon de koraan weet je wat raar is alles wat ik tot nu toe lees lijkt me wel logisch maar ik ga nog niet zeggen dat het gelijk waar is want ik ben maar bij bladzijde tien en ik heb nog een lang tijdje te gaan...


Het Leven Van KatjaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu