deel 5

20 3 1
                                    


naomi was inmiddels weg en amira is ff naar de wc ....... later zatten we op haar bed en kletsen een  beetje er kwam uiteindelijk een stilte ineens vroeg ze een zee vol vragen bij voorbeeld waarom weten je ouders dat niet ? ga je nog misschien mee naar de moskee ofzo? toen zei ik ik ben nog niet zo ver rustig aan soooo... we schakelde naar een ander onderwerp en kletsde een beetje veder uit eindelijk wouden we gaan slapen.

 ze heeft zo'n bed die je kan uitklapen en dan word het een twee persoonsbed iedereen sliep maar wij zatten nog een film te kijken namelijk de avengers amira heeft elke film gezien van marvel dus begrijpt zij het veel beter dan ik want ik heb er maar 2 of 3 films gezien ze schrok toen ik het zei en legde alles uit in detail het was al half 12 maar wij moesten wel de film zien nadat ze heeft betaalt want het is dus maar 24 uur geldig en morgen moest ik vroeg op omdat mijn moeder iets belangerijks wou vertellen ik weet niet wat ik weer iets onbelangerijks dat zij belangerijk vind. de film was best wel leuk maar nu dat ik opsta ben ik echt moe maar dat heb ik er wel voor over. ik kleede mee snel aan en ontbeet ff bij amira toen haaste ik me naar me moeder want ik was al te laat volgens haar.. ik kwam aan en ik zag tussen de gordijnen mijn vader en moeder aan tafel zitten ik dacht dat ze mijn koraan hadden gevonden in mijn kamer mijn hart ging zo snel! maar toen ik dichter bij kwam leek het meer op een normale boek een van mijn moeders boeken toen ging mijn hart langzaam ik maakte de deur rustig open en om de hoek deden ze de boek snel weg ik dropte mijn rugzak met al mijn kleding neer en hing mijn jas op ik pakte een glas water en zat aan tafel ze kijken blij misschein is het dus wel mijn koraan en ze zijn blij dat ik miss wil verdiepen uiteindelijk stopte het akward stilte mijn moeder en vader zeiden tegelijk we willen je iets vertellen toen nam ik een kleine slok en keek ik een beetje vragend ze pakte elkaars hand en zeiden....................                                                                                    



lees snel de volgende deel om te weten wat de ouders van katja zeiden????!!!!!!                                 En vergeet niet te stemmen!!!!!

Het Leven Van KatjaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu