Deel 4

20 3 0
                                    

ik ben nu bij amira met naomi ze heeft echt gezellige familie en haar moeder is de beste kok op aarde ; ze had sebekia gemaakt en ik had het nooit op dus wou ik het wel proberen het is best wel zoet maar het maakt mij niet uit want het is echtt lekerr ik weet niet of het komt doordat haar moeder het heeft gemaakt want als iets niet lekker is en je proeft het daar is het een eens lekker maar oke veder met het verhaal want dit is geen kook boek ofzo....na het eten speurde ik een beetje in haar kamer amira was echt  veel bezig met de islam dus zag ik heel veel soorten koraans liggen een die van nederlans naar arabisch en een met alleen de betekenis ik dacht dat ze het niet erg vond als ik er een leen dus vroeg ik het haar tuurlijk.. maar hier was ik al bang voor ; naomi vroeg sinds waneer heb jij intresse in de islam je gelooft toch in niks dus begon ik haar het uittelegen........ohhhhh MAAR je ouders weten het niet vertel het ze gewoon.

 Toen zei ik nee ik ben bang dat ze het niet goed vinden of tijd verspiling of zo iets toen zei ze als jij het niet verteld dan vertel ik het ze! toen zei ik alsjeblieft je bent me vriendin je zou toch nooit een geheim doorvertelen........Naomi ; oke alleen omdat jij het zegt ....Amira; oke zullen we naar de stad shoppen ofzo? uiteindelijk hadden we wat gedronken ik had twee broeken gekocht en dat was zo beetje al mijn geld het was al best wel laat dus wou ik naar huis gaan maar haar moeder en amira zeiden dat ik mog blijfen slapen dus zei ik nee joh hoeft niet maar ik had er eigenlijk wel zin in maar het is een beetje brutaal om het anders te zeggen ik belde mijn moeder om te zeggen dat ik zo met amira kom inpaken en dan daar ga slapen ze vond het goed meestal vind ze het niet goed maar ik ken amira al vanaf de basis school naomi kon niet omdat ze morgen vroeg naar de kerk moet. 

Het Leven Van KatjaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu