vandaag moet ik zeggen aan mijn ouders dat ik liever in niets geloof.... ik hoop dat ze het accepteren en vandaag krijg mijn uitslagen van de eind examen dus ga ik vandaag heel de dag thuis blijfen want ik vind het echt supperrrr spannnend
Paar uur later mijn ouders hebben nu niks te doen dus zitten nu op de bank tv kijken ik dacht zojuist dat dit de beste moment zou zijn om te zeggen dat ik LIEVER wil geloofen in niks.......
ik kwam zachtjes en zenuwachtig naar beneden ik hoop dat ze niet dat ze zeggen dat ik MOET geloofen in un geloof of nog erger dat ze boos worden oke ik zit nu ook op de bank en kijk ff op mijn telfoon omdat ik bang was..... na wat nep kijken op mijn telefoon besloot ik om het zeggen omdat ik dacht dat ze al bijna weg zouden gaan dus zei ik het volgde ; ik wil iets vertellen maar alsjeblieft word niet boos????!!! Mijn ouders; nee we worden echt niet boos hoor..... ik; oke nou weet je wel over het bekeren en zo Mijn ouders; jaaaa. Ik ; ik wil eigenlijk gewoon in niks geloofen want ik denk niet dat christelijk bij me past Mijn ouders waren stil en zeiden niets toen zei ik om de stilte te verbreken hmmmm mag dat ???? maar ze reageerden niet dus ging ik als sonic boom naar boven en hoopte dat ze niet boos zijn.......
JE LEEST
Het Leven Van Katja
ActionIk ben katja en ik ben 16 jr oud mijn moeder en vader gelooven in niks ik ben het daar mee niet mee eens dus begin mijn speurtocht naar geloofen want er moet toch wel iets zijn.......