🌸 Mito Tsukimura 🌸
Wychodzenie na spacer do lasów czy na łąki. Jak się domyśliłaś Mito była ogromną fanką wszelakich kwiatków, jeszcze nigdy nie spotkałaś kogoś tak zafascynowanego kwiatami jak ona. Wasze wspólne spacery polegają na długich rozmowach i oglądaniu kwiatków, których znaczenie poznasz czy chcesz czy nie, gdyż dziewczyna nie umie usiedzieć cicho przy nich. Dzięki niej zauważyłaś piękno w tych małych roślinkach, na które wcześniej nie zwróciłabyś uwagi.
⭐ Ryuga Morito⭐
Oglądanie gwiazd. Już zdążyłaś się przekonać, że chłopak jest bardziej zafascynowany astronomią niż własnym życiem, dlatego chciałaś poznać czemu w ogóle tak się stało. Chłopak był niesamowicie szczęśliwy, dlatego zabrał cię na wysoką górkę by móc wspólnie oglądać gwiazdy. Ich piękno szczerze dotarło do ciebie, a odbijające się w oczach Ryugi ciała niebieskie dobiły gwóźdź do trumny, jakim są częste, wspólne wypady na patrzenie w niebo nocą.
🎨 Kaori Oinuma 🎨
Wieczory artystyczne. Gdy w końcu dziewczyna zaprosiła cię do siebie nieźle się zdziwiłaś. Wiedziałaś, że maluje, ale jej dom był tak ładny, estetyczny i artystyczny, że wzięłaś ją za jakąś sławną artystkę, którą na tamtą chwilę nie była. Zawsze chciałaś umieć rysować, więc Kaori chętnie ci pomogła z nauką, i tak działo się zawsze kiedy przychodziłaś do niej. W końcu zmieniło się to w wspólne wieczorki artystyczne, gdzie oboje coś malujecie, co tylko chcecie, a następnie pokazujecie sobie wasze dzieła.
🎮 Yuki Umei 🎮
Wspólne granie. Gdy razem z chłopakiem uświadomiliście sobie, że chodzicie do tej samej szkoły i oboje jesteście wielkimi fanami pokemonów to wiadome było, że przynoszenie konsol, najczęściej DS albo switcha, to mus. Wspólne granie na przerwach w różne wersje pokemonów, walki przeciw sobie, a czasem zmiana na animal crossing by móc wspólnie grać na wyspie to coś, czego oboje chcieliście, i każde z was wiedziało o tym nawet bez mówienia.
CZYTASZ
eyes wide open | preferencje
De Todopreferencje z postaciami stworzonymi przeze mnie. cóż tu więcej dodać? a tak, lepiej mieć oczy szeroko otwarte, gdyż nie wiadomo z kim tak naprawdę się spotykamy. tak, dla mnie to żart, jak życie. jest fem!reader, bo gdybym musiała oganiać więcej t...