🌸 Mito Tsukimura 🌸
Byłaś zdziwiona, lekko zraniona, ale rozumiałaś. Dziewczyna ukrywała swoje "ja" w sekrecie przed tobą, chociaż obiecywałyście sobie życie bez sekretów wobec drugiej. Dlatego też byłaś zraniona przez nagłe wyznanie, lecz cieszyłaś się tym, że w końcu postanowiła ci pokazać siebie w swojej smoczej formie. Mito za to była przerażona, że jak każdy kto poznał jej sekret — zostawisz ją, na szczęście pozytywnie się zaskoczyła, a nawet wzięła cię na krótką przejażdżkę!
⭐ Ryuga Morito⭐
Byłaś pozytywnie zaskoczona. Sekret ten poznałaś przypadkiem — jego rodzina już cię znała i zwyczajnie cię wpuścili do domu, nawet nie wiedząc, że to była wizyta niespodzianka. Kiedy tylko otworzyłaś z zaskoczenia drzwi zobaczyłaś chłopaka w pięknej sukience, aż ci dech odebrało, niestety chłopak od razu zaczął przepraszać i chciał zniknąć. Dzięki twojej reakcji i szybkiemu przytuleniu szczerze poczuł się, że może być sobą, a ty jedynie dawałaś mu wsparcie, oczywiście też zapraszając do siebie by mógł przymierzyć większość twoich sukienek bądź spódniczek. I tak — wyglądał niesamowicie.
🎨 Kaori Oinuma 🎨
Cieszyłaś się. O tym, że Kaori nie odmówi sobie napoju alkoholowego już wiedziałaś, dlatego też zaprosiłaś ją na łąkę i wspólne picie. Nie skończyło się to jak mogło się wydawać, zamiast tego zobaczyłaś to, że dziewczyna jest kitsune, z czego szczerze się cieszyłaś. Domyślałaś się tego przez jej wiele rysunków z lisami, lecz nie byłaś pewna, a w końcu zobaczyłaś czemu. Po chwili dziewczyna najzwyczajniej zaczęła się do ciebie tulić, i nie mogłaś sobie odmówić dotknięcia futerka, które było mięciusie i zadbane.
🎮 Yuki Umei 🎮
Przez domyślenia zwyczajnie na pierwszy raz to zignorowałaś. O umiejętnościach chłopaka odnośnie roślin już wiedziałaś, lecz czego nie wiedziałaś — a jedynie domyślałaś się — to to, że ma całą szafę w figurkach z pokemonów. To nie było 10 figurek, o nie, było ich o wiele więcej. Kiedy pierwszy raz ją otworzyłaś chłopak się stresował, a ty nawet nie zwróciłaś uwagi, dopiero za drugim spojrzeniem, po czym się zwyczajnie spytałaś ile na to pieniędzy wydał, na co jedynie odpowiedział "zbyt mało".
CZYTASZ
eyes wide open | preferencje
De Todopreferencje z postaciami stworzonymi przeze mnie. cóż tu więcej dodać? a tak, lepiej mieć oczy szeroko otwarte, gdyż nie wiadomo z kim tak naprawdę się spotykamy. tak, dla mnie to żart, jak życie. jest fem!reader, bo gdybym musiała oganiać więcej t...