Herkesle tanıştım iyi grup Eddy'e sordum maden dedinde bende var onları eritecek ocak varmı?"Elbette var .Işte çalışma odamız burada zırh yapabilir sin savaşa hazırlıklı olmalıyız"Eddy odadan gitti usagi geldi ve beraber çalışarak işlerimizi bitirdik biraz konuştuk "gruba hoşgeldin adın Aeleta dimi?"
Evet Aeleta usagi acaba Notch kim biliyormusun ? Daha doğrusu nerede yaşıyor?
"Bunu kimse bilmez ama Jeremie bulmaya çalışıyor bir harita çıkarmaya çalışıyor bu harita kuş bakışı evlerin çatının tepesini görmek için tasarladı daha deneme aşamasında ama iyi çalışıyor gürültülü bir ses .
"ÇABUK GELIN" diye hemen fırladik kızlar kapıyı tutun dedi william ,Eddy ve Odd zırhlarını giyindi Jeremie.ise çatıya çıktı zincirini giyindi ve okunu aldı savaş başladı bizde çatıya çıkıp Jeremie yardım ettik Eddy iyice cesurdu herhalde herşeyde önden gidiyor du tehlike bitmişti ama Notch a gitmek için elmas lazımmış tuhaftı neden elmas lazım olsun ki Eddy le william geldi Eddy yaralanmıstı yatağa yatırdık usagi bir karışım hazırladı Jeremie ise oku çıkardı bende bez getirdim pansuman yaptım . Fazla güzel gece diyemem ama genede beceri öğreniyordum Eddy ben halim belli odd Aeleta ile madene inin gerekli malzemeleri toplayın demir kazmaları aldık ve indik odd un eğlenceli bir karakteri vardı yol boyu beni güldürdü madende lav bulmuştum ODD gelsene!! Lav var!
"uzak dur Aeleta. Iyiki bulduk bu.lavı" ınsan lav buldum diye neden sevinsin ki? "tek ihtiyaçımız demir ve çakmak taşı suda lazım Offff " baktimki elmas kazdım ve 2 tane daha iyi olmuştu bu arada altında buldum harikaydı en sonunda kazmam kırıldı ODD la buluştuk ve eve gittik madende eritecek çok şey vardı ODD çoğunluğu kömür bulmuştu buda iyi dedim canını sıkma tamam mı?
"tamam Aeleta elmas buldunmu?"
Bak bunu odd a söylemeyi unutacaktım tabi buldum odd 3 tane odd bana şaşkın bir şekilde baktı "onlardan hemen kazma yap "bende yaptım odd hemen Eddy nin yanına gitti "Eddy artık Notch a gidebiliriz" Eddy şaşkınlikla baktı ve sevindi Jeremie ise bir eksik yokmu Notch netherde (cehennem) de yaşıyor ve onun içinde obsidyan lazım
Odd"bir günde sevinçimizi kursağımızda bırakma ya"
Jeremie" ama bu gerçek ben bişi yapamam ki hem çakmak varmı?"
Odd", tabiki var !!!:)))))) (gıcık)"
Eddy"sadece obsidyan lazım yani?"
Jeremie"evet"
Eddy "onuda yaparız"
Usagi ve william mutfaktaydilar
Bir anda "YEMEK HAZIR!"diye ses geldi usagi "bu akşam güveç ve pasta var"
Odd"kesin zehirlersin bizi xD"
Usagi"o zaman sen yeme odd"
Odd"evet zombi eti yiyim bin kat daha iyi"
William" Odd o zaman biz açlıktan ölmüştük"
Odd buna karşılık ses çıkartmadı bizi gene güldürdü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Minecraft Aeleta nin maceraları
Ficção AdolescenteGözümü açtım ilk olarak güzel bir ova gördüm yemyeşildi bir baktimki bir sandık açtığımda içinden bir kitap.Kitabın içinde bir sürü bilgi ama en önemlisi bir sığınacak yer yapmam gerekiyordu.Sandığın içinde gerekli malzamelerim vardır balta ,kılıç,k...