End'e Neler Oldu Neler

52 2 0
                                    

Evet en son End kalmıştı ve Slender Man'ı bitirdik baya baya korktuk ozellikle Odd ve Jeremie . Kulaklıktan kulaklarımızı kaybettik.

Evet gelelim asıl konumuza End ve Enderman. Endermanlara balkabağı ile bakılırsa bir şey olmaz balkabağı var kimde olur tabi Usagi'de aşçımız o . Ee 6 tane var yeterde artar. Zırhlarımızı yaptık büyü masası var seviyemiz yüksek cloud boots yaptık iyi uçaçaz iyi bizim sürüm Hextit olduğu için elmas yay yapabiliriz güzel . Ilerde çöl sürümünü bekleyebiliriz manyak olur geceleyin Gast ( cehennem ahtapotu )

çıkıyor. Hem güzel hem kötü . Portalın yolunu açtık tabi ilk giden Odd Della Robia. Maydanoz gibi her şeye karışıyor ne olacak . Zıplayıp portala düştük ve End'e geldik baya sert düştük ve balkabaklarımızı taktık End Ejderhası Usagi ve ben kalelere girdik tuzak varya Usagi tuzağa bastı ama kıl payı kurtuldu lav vardı adamlar gıcıklığına yapıyorya kulenin tepesine çıktık çok güzel allı morlu kristal güzeldi ama yok etmek zorundaydık napak. Biri gitti daha varda kaç tane. Kule obsidyandan yapılmış kırılması uzun sürer ama büyülü elmas kazma ile kısa sürdü. Kule tepesine çıktık ve diğer kuleye atladık sırada bol kule var.

Jeremie Belloki'ın ağzından

Evet kızlar kulede Odd başka yere gitti herhalde. Yere 3 blok kazdı ve bir patlama şaşırdım ne oldu diye ama aklıma bir kural geliyor ama Odd'un o kadar salak olacağını zannetmezdim ama akılsız yatmaya çalışmış . End'e yatayım derseniz yatak patlar ve Odd bunu başarmış

Aeleta Shaffer'ın ağzından

Bir patlama duyduk. Ve bi anda önümüze Odd düştü.

Odd hoşgeldin gel bize yardım edersen iyi olur ;-) .

" Olur.:-( "

En sonunda tüm kulelerin yıktık Elhamdülillah :-) .

Eddy Sterpek'ın ağzından

Bir türlü bu ejderhayı vuramadık . Çünkü hep uçuyordu . Bi dakka Jeremie'in okçuluğu iyi

" Jeremie al su okları vur ejderhayı hadi"

Tamam beni koruyun .

Jeremie Belloki'ın ağzından

Okumu aldım . Nişan alıyordum bir çoğu tutuyor . Ama Endermanlar geliyordu William ve Eddy baya zorlanıyorlardı bir ok atsam ölecek ama daha hızlı hareket ediyor bende çıtayı yükselttim cloud boots sayesinde havada 3 saniye durdum ve nişan aldım Ejderhayı öldürmek iyi oldu ve yumurtası bize kaldı ve portal hemen yanında açıldı ve eve gittik ......

Merak etmeyin birkaç tane daha bölüm olacak :-)

Minecraft Aeleta nin maceralarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin