Çölde Minecraft'ın Hali

39 2 0
                                    

Ee en son End Ejderhasını öldürüldü.

Sadece bir iş kaldı iş da doğduğumuz noktaya gitmek zaten gidebiliriz herkes aynı noktada doğumyor ki .

Herkes hazırlanıyordu içim kan ağlıyor resmen en sevdiğim arkadaşlarımdan ayrılmak Offff ne yapacaz gideceğimiz yer fenerle aydınlatılmış . Benim fener ışığım pembe

Ee akşam oldu artık son. Gecelarimiz üzülüyorum harbiden .

Yattım baktım beyaz oda gene güncelleme noluyo yaa. Baktım yeni canavarlar ve yeni modlar noluyo yaa hakkaten . Baktimki sabah oldu yeni modlar eklenmiş. Şaşırdım Lucky bone mi ne modu var bu mod Enderman için gecerli ellerinde kocaman irilik oluyor. Şaşırdık bide kuleler eklenmiş. En tepesine çıkınca tek gözlü boss çıkıyor hayret neler olmuştu.

Jeremie" Aeleta aslında biz hextit'ın pro sunu ( orjinal ) oynamıyoruz o yüzden sürü kadar yenilik geldi".

Aa....:| tamam yani ne olacak şimdi

" Şimdi eksik görevleri yapacaz "

Iyi yaparız ne olur koskoca End Ejderha'sını öldürdük .

" Haklısın ama .... "

Odd bağırdı " Dışarısı çöl olmuş !!"

Bizde hemen dışarıya koştuk baktık kı çöl

Jeremie" Bizim sürüm değişti biz çölde gerçekçi minecraft oynuyoruz yani susayabiliriz ve vücut ısımız artarsa ölürüz ama kopya yapabiliriz"

Odd" Yani şu senin sanal kopyalar gibi mi ?"

Jeremie " Sayılır ama biraz farklı. Ve oyunda sonsuz su kaynağı yok. Işimiz hakkaten zor ve sırtımızda su kesesi taşımak zorundayız . Iyi o zaman iş başına haa bi sorun var olacağımız ev obsidyandan yapılmamıştı o yüzden Ghast bi ateş ettiğinde bittik. Hemen o evi bulmalıyız .

Minecraft Aeleta nin maceralarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin