Capitolul 4

847 38 22
                                    

Perspectiva Kim

Nu pot sa cred ceea ce aud! Baiatul de care m-am îndrăgostit din prima clipa de cand l-am vazut, imi spune ca ma PLACE!!! ,,Gata Kim! Calmează te! Respira....respira...." imi spune conștiința mea. ,,cum doamne feri' ai vrea sa ma calmez în acest moment! Sti prea bine ca nu sunt prietena cu emoțiile! Dar pentru el o sa incerc!" Imi spun eu in minte.

Eu: Adevarul e ca...Si eu te plac...Si chiar foarte mult! *Spun fericită și începând sa rosesc putin*.

Jk: Kim, vreau sa te fac eu sa zâmbești mereu, vreau sa te consolez eu cand vei avea nevoie, vreau sa te fac eu fericită! Spune el încrezător. Kim...vrei sa fi iubita mea?*rostește cuvintele de data asta putin timid ceea ce ma face sa zâmbesc putin in sinea mea.*

Eu: Da!* ii sar in brate* iar el ma învârte si ma tine strâns ca si cand viata lui ar depinde de mine..

Jk: Te iubesc Kim!

Eu: Si eu te iubesc Jungkook!

Perspectiva autor

Se făcuse seara,iar noul cuplu decise sa plece acasa la Jungkook ca sa sărbătorească acesta zi importanta! Pe drum, Kim s-a oprit sa dea un telefon pentru a comanda pizza iar de celelalte gustări se vor duce ei personal sa le cumpere. In timp ce fata vorbea la telefon, Jungkook nu a ratat momentul si i-a făcut o poza fix in momentul in care Kim se uita la el:

 In timp ce fata vorbea la telefon, Jungkook nu a ratat momentul si i-a făcut o poza fix in momentul in care Kim se uita la el:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Perspectiva Kim

Închid apelul si apoi il iau pe Kookie de braț uitandu-ma in ochii lui insistent dar in acelasi timp dulce, ceea ce i-a dat de înțeles că vreau sa vad poza. Stiu ca are un talent pentru fotografiat si vreau sa il ajut mereu cu ce pot, sa ii fiu alături, sa ii dau sfaturi si păreri.

Jk: Se pare ca cineva a devenit interesată. *Zice el facandu-mi cu ochiul.*

Eu :Haaaii nu mai lungii atât si arata-mi poza!! *Spun eu pe un ton de copil mic*.

*Time skip*

Ajungem acasa unde ne dăm papucii si gecile jos, apoi Jungkook se tranteste pe canapea începând sa caute un film.

Jk: Baby, ce gen de film sa caut?

Eu: Baby cum? *ii zambesc dulce.*

Jk: Aa...te deranjează daca iti spun asa?* Ranjeste către mine*. In urmatoarea secundă, ma trezesc cu buzele lui cremoase si jucăușe, pe buzele mele ,ele începând sa danseze lent. Acesta este primul meu sărut , si ma bucur ca a fost cu el, persoana iubită. A fost un sărut lung si flamand simtind ca amândoi am vrut demult sa se întâmple asta. Ne despărțim usor din sărut cand auzim o bătaie la ușă.
Curioasă, ma duc sa o deschid si incep sa sar de fericire!!

Eu: JingJing, Jimin, Yoongi, J-Hope, Namjoon, Jin, Tae!!! Incep eu sa le insirui numele ceea ce ii face sa rada.

Jg: Buna si tie Kim!* ma ia in brate*.

All: Buna! Zic băieții.

In Love With My Best Friend //JKUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum