Capitolul 16

355 16 12
                                    

Fug cat de repede pot către casa lui JingJing, încercând să o sun sa ii spun ce avem de pregatit.

Pov. Jungkook

După ce Kim a plecat, m-am simțit foarte nasol din cauza ca poate ea chiar a uitat ca azi e ziua mea...niciun la multi ani....

Pov. Kim

Am terminat INSFARSIT toate pregătirile!! Totul a iesit PERFECT! Chiar cum mi-am dorit, sper ca lui Kookie sa ii placa...mai ales că pe langa toată această petrecere am si o surpriză pentru el.

Era ora 19:30, iar toți eram îmbrăcați deja, tot ce mai lipsea era sa il aducem aici pe Jungkook. Asa ca decid să îi dau un mesaj.

Eu: Kookie, poti te rog sa vi acum sa mă iei de la adresa asta, am iesit cu JingJing prin oras...si da

     Kookie💕: Desigur,baby. Acum pornesc masina. Pa❤

Eu: Byee🖤

*Time skip*

Ok. Deci invitații sunt ascunși în spatele canapelelor, iar băieții si cu mine ne-am ascuns după usa cu 4 tuburi de confetti. Sunt foarte emoționatăaaa... sper ca ii va plăcea.

*JingJing era îmbrăcată asa:

*JingJing era îmbrăcată asa:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Pov. Autoare

Jungkook isi parcase masina in curte, ii era destul de ciudat faptul că iubita lui era la o sala de jocuri video, fără el. Dar whatever.

Fără să mai stea pe gânduri, deschide încet usa marii cladiri, fiind întâmpinat de un întuneric sumbru. Crezând că e doar o glumă proastă, aprinde lumina si este mai apoi surprins de confetti, multi prieteni si un tort mare in mijlocul salii.

Pov. Jungkook

Am fost foarte uimit de ceea ce vedeam!!

Primul lucru a fost sa o iau pe Kim in brațe, care zambea plină de fericire.

Eu- Se pare ca nu ai uitat de ziua mea..

K- Cum sa o uit??!! Tu te auzi? Lansând asta la o parte... LA MULTI ANI KOOKIE!! TE IUBESC ENORM DE MULT!!💜💜

Ma desprind de îmbrățișare dar sunt prinsă în alta, mai mare.

Eu- Va mulțumesc enorm pentru tot!

Jh- Nu noua trebuie să ne multumesti, trebuie minunatei tale iubite, ea a planificat tot.

K- Ba nuu! Cu ajutorul vostru cu siguranta nu reușeam.

Sg- Ce as vrea sa am si eu o iubita asa...

Eu- HEY! E luată de MINE! Nu e liberă! E a MEA si doar a MEA! Nu o împart cu nimeni!

All- *râd*

K- Hehe sunt mândră că am un asa iubit .... perfect😄

Jg- OKKEYY!! GATA CU DULCEGARIILE CA IMI CRESTE GLICEMIAA! Si nu vreau sa mor înainte să vă fiu mătușa!!

O vad pe Kimi care ii trage o privire, iar eu chicotesc. Sunt extrem de fericit sa o am, sa ii am pe acești prieteni minunați.

Tae- SA INCEAPA PETRECEREAA!! *facandu-i semn DJ-ului sa pornească muzica*

Pov. JingJing

  Ma bucur ca lui Jungkook ii place petrecerea, cu toții am muncit mult la ea.

Jm- Hey *îmi pune mana pe talie* de ce te-ai îmbrăcat asa? Vrei sa atragi priviri? Sti.. Eu sunt singurul care te poate vedea asa.

Eu- Da da. Stiu *râd*





  Sper ca va place!

In Love With My Best Friend //JKUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum