K : Eu cred ca ar trebui să plecăm înapoi la hotel, se întunecă. ,,ma ia de mână "
Jk: Dar Kim...nu mi-ai raspuns inca...
K: Jungkook, iti multumesc mult pentru faptul că tu crezi ca am talent...dar asa cum ai spus si tu, vreau sa stau mai mult timp cu tine, sa meargă bine această relație, daca o sa ma fac fotomodel, ceea ce nu prea vreau dar apreciez ca vrei sa ma ajuți, va fi nevoie sa plec departe de aici cu scopul de a defila prin mai multe țări. Iar eu nu sunt de acord cu asta! Sa imi părăsesc persoana iubită pentru un job care nici nu o sa tina mult.
Era sinceră, ma bucur ca poate sa se exprime liber în preajma mea si ca ma iubeste! Asta conteaza foarte mult pentru mine. Nu pot sa o fortez sa faca ceva ce nu vrea, în plus, sunt de acord cu ea si eu vreau sa fac ca aceasta relatie sa meargă si nu vreau sa o stiu departe de mine.
Eu: Ok Kim, ma bucur ca mi-ai spus parerea ta. ,,ii dau un mic sărut pe buzele ei fine ca petalele unui trandafir "
K: Sper ca nu te-am supărat cu asta... "isi lasa capul în jos tristă "
Eu: Normal ca nu, eu te iubesc si vreau tot ce e mai bun pentru tine! O sa iti respect fiecare decizie, mereu si o sa fiu întotdeauna alături de tine in orice moment!
K: Iti mulțumesc! ,,imi zâmbește "
Eu: Acum haide sa ne întoarcem si sa închidem acest subiect, de acord?
K: De acord!
Perspectiva Kim
După această discuție, am plecat amândoi înapoi la hotel. Ajunși în camera, nu prea imi era somn asa ca am decis împreună cu Kookie sa ne uitam la un film. După cam vreo ora, imi simțeam pleoapele tot mai grele. Ma ridic de pe pieptul iubitului meu si ii dau un pupic de noapte bună.
Eu: Noapte bună bunny!
Jk: Noapte bună Kimi!
______
Dimineața, razele aurii ale soarelui începură să isi faca aparitia in camera. Ma trezesc cu zâmbetul pana la urechi cand vad in ce pozitie am adormit. Cele două brate mari si musculoase imi înconjurau mica talie. Ma simțeam protejată în brațele lui. Cand sa imi întorc capul, dau nas in nas cu bunny-ul meu care imi zambea cu toți dintii lui de iepuras.
Jk: Buna dimineața, baby! "Ma sărută fin pe buze "
Eu: 'Neața Kookie! Astazi unde o sa mergem?
Jk: M-am gândit să mergem într-o croazieră. Ce părere ai?
Eu: Mi-ar plăcea foarte mult!! "Sar pe el de fericire"
După ce ne facem rutina de dimineata si mâncăm, ne ducem grăbiți către receptie sa facem programare, sperând să mai fie locuri. Cu putin noroc, am reusit sa aflam ora si locul de unde pleaca vaporul. Eram in culmea fericirii, deoarece niciodata nu am mai mers pe mare pana acum, vorba mea ,,niciodata nu este prea târziu să încerci lucruri noi ".
Călătoria cu vaporul a fost una foarte interesantă, am făcut multe poze si ne-am distrat foarte mult!Am profitat de fiecare moment alături de Kookie si amândoi am fost foarte bucuroși pentru ca am reusit sa petrecem acest timp împreună. Mereu am vrut să stiu cum e sa fi cu adevărat îndrăgostită de cineva, sa te bucuri de fiecare clipa alături de persoana iubită, sa te simti plină de viață și să trăiești viata la maxim, ma bucur ca acum am putut indeplinii aceste dorințe care în trecut mi se păreau imposibile.
____
Seara si-a facut aparitia, întunericul se lasa usor peste tot iar uneori de colo in colo zărești mici luminite care foarte simplu le poti confunda cu stelele vesele si zambarete. Eram in camera hotelului...
Eu: Kookie, imi este cam dor de JingJing si ceilalti, oare ce mai fac?
Jk: Nu ar fi mai bine sa ii sunăm pe video si sa aflam asta chiar de la ei? *rade*
Eu: Aaa...ce idee bună! *stanjenita *
Deschid laptopul si vad multe mesaje de la ei dar decid să le citesc mai tarziu.
All: BUNAAA!! *țipa ei*
Jk&Eu: Salutare!!
Jm: Cum este pe acolo?
Eu: Este foarte frumos, o vreme foarte buna si de mâncare nici nu mai pomenesc!
Jn: Dar...Nu va este dor de mâncarea mea? Nimeni nu o face mai bună ca a mea!
Tae: Desigur Jin, nimeni! Tu esti cel mai bun la toate.*sarcastic*
Jn: Stiam.
Tae: *oftat*
Nj: Apropo, avem o nouă veste!! J-Hope, faci tu onorurile?
J-H: PAMMM PA RA PAMMMM!!!!
Yg: 1...2...3*in șoaptă *
Jk: Haide o data!!! Ne faceti curioși?
All: TAE SI-A FACUT IUBITA!!!
Eu&Jk: Serios?
Tae: Da..*roseste*
Eu: Ne bucurăm mult pentru tine Tae!
Jk: Si cine e norocoasă?
Tae: ...
Va mulțumesc mult pentru voturi!❤❤💜
! 💕💓
CITEȘTI
In Love With My Best Friend //JK
FanfictionKim si prietenul ei cel mai bun, Jungkook au sentimente unul fața de altul, ce se va întâmpla după?..... Citiți și o sa aflati! Sper mult ca o sa va placa cartea....am emotii deoarece este prima... însă sper sa fie totul bine !❤