farewell letter from pie; #lastwords

1.1K 76 17
                                    

Güzeldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Güzeldi.

Öncelikle, yazım hayatıma yeni bir bakış kazandıran, değer verdiğim bir kitaptı. Çok orijinal bir kurguya sahip değildi belki, lakin bir genç kızın yaşayabileceği duyguları yansıtmak istemiştim ve isteklerimi karşıladı. Basit, sıradan bir olay örgüsü ve depresif bir ruh hali yazmama rağmen sizlerin bu denli güzel geri dönütlerle beni karşılamasıysa gerçekten beklemediğim bir durumdu.

Lisa'nın acısını sizlere yaşatabildiğimi anladım buradan, onu hissettiniz ve onu benimsediniz. Hatta bu nedenle burada kavga dahi çıkarıyordunuz ancak emin olun, bu kurgudaki Lisa'nın karakteri, gerçek hayattaki kadar naif ve kırılgan. Kimsenin üzülmesine dayanamayacak bir insan. Lalisa şahsen kitap süresince kırılan, üzülen olduysa hepsi için özür diliyor, ayriyeten ben de, Lisa'ya katılarak özürlerimi sunuyorum.

Gerçekten, duygularımı nasıl ifade edeceğim konusunda muallaktayım.

Ciddi bir Army topluluğuna bile, kısa süreliğine Jungkook antisempatisi kazandırdım ve açıkçası bu kesinlikle istemediğim bir şey olsa da, insanları kelimelerim ile bu denli etkilemek garip, bir yandan da iç gıdıklayan bir duyguydu.

Sizlere yazım sürecimden bahsetmek istiyorum.

Üniversite sınavına hazırlandığımdan, otobüste -kelimenin tam anlamıyla- sürünürken, arada ders çalışmaya mola verdiğimde üzerinde düşündüğüm, yazdığım bir kitaptı. Sözlerin düzyazı olmasına rağmen kafiyeli, ahenkli olması ise benim için çok önemliydi. Serbest yazıyı her ne kadar çok sevsem de, acıyı hissettirebilmek için uyumu yakalamam gerektiğini düşündüm. Sizlere layık, sizlere dokunabilen bir şeyler yazmak için birkaç defa yazıp yazıp, sildiğimi biliyorum. Yeterince ahenkli olmadığı, duyguyu veremediğim konusunda tereddütteydim.

Ayrıca çok fazla belirsizlik kaldı, hepimizin aklında. Lalisa'nın intiharından sonra ne oldu? Chaeyoung iyi biri miydi? Jungkook ne yaptı? Rosekook nasıl devam etti?

Bunları açıklamak için ayrıca bir bölüm yazmayı çok düşündüm ancak bu Lisa'nın aşkına hakaret olur gibi geldi.
Bu kitap onun acısını anlatıyordu, diğerlerinin aşkını değil.

Bu nedenle, kısa bir devam kitabı yazacağım. Serinin diğer bir üyesi ise, "Watch Your Car Burn" olacak, Chaeyoung ve Jungkook'u göreceğimiz, ilk andan ateşli -çirkef bir gülüşle yazıyorum bunu- bir kitap olacak. Merak eden herkesi profilime beklerim.

Şimdi ise, "iiksfy" bebeğime elveda ediyorum.
Uzun soluklu kitaplarımdan birine ilk vedam bu, bir şeylerin içimde buruk olduğunu söylemem lazım.

Sizlere ise nasıl teşekkür ederim bilmiyorum, yorumlarınız ve eleştirileriniz -her ne kadar bazılarına cevap veremeyip bir kicibe gibi davransam da- okuduğumda yüzüme gülümseme yerleştiren yegane şeylerdi, oy sınırını bu denli hızlı geçmeniz ise benim yazım hayatıma daha özgüvenli bakmam açısından çok faydalıydı.

Beni geliştirdiniz, bana kendime güvenmem konusunda destek oldunuz.
Sizlere edeceğim hiçbir teşekkür, borcumu ödemem için kafi olmayacaktır lakin yine de teşekkür ederim.

"If I Killed Someone For You" umarım, bir gün tekrar okumayı isteyeceğiniz kitaplardan biri olarak kütüphanenizi süsler.

Sizleri seviyorum.
Watch Your Car Burn ile görüşmek üzere.

kucak dolusu sevgilerim ve yanak dolusu öpücüklerimle,

sizlere aşık, gözleri dolmuş Pie

sizlere aşık, gözleri dolmuş Pie

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
if i killed someone for you +fHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin