Kuchyně

6 2 0
                                    

Asgard (rok 1357) Thor 16 let. Adele a Loki 14 let.

"Vy syčáci! Okamžitě to vraťte! Slyšíte! Vraťte to!" Adele, Loki a Thor běželi po chodbě a v rukou drželi jídlo které bylo přichystáno pro hosty kteří měli přijet na Asgard. Odin pozval několik králů z 9 světů aby prodiskutovali válku která teď byla ve vesmíru a která ohrožovala všech 9 světů. "Tudy!" Thor zahnul doprava a Adele s Lokim běželi hned za ním. Za nimi se hnala šéfkuchařka Asgardské kuchyně. Byla to žena neuvěřitelných rozměrů takže uniknout jí nebyl problém. Vyběhli po schodech až doběhli do Thorova pokoje a zabouchli dveře. "Pane bože! Ta ženská je vyloženě šílená!" Loki se sesunul na schody a Adele hned vedle něho. Opřela se o stěnu a snažila se uklidnit. Thor i Loki na to byly zvyklý takže si jí nevšímali. Po chvíli se Adele zvedla. "Tak. Co všechno jsme teda vzali?" Šla směrem ke stolu který byl teď plný jídla. Loki a Thor se zvedli a šli hned za ní. "Je tu maso, zelenina, ovoce, brambory." Řekla Adele trochu zklamaně. "Co?! To tam není nic sladkýho?!" Thor se začal jídlem prohrabovat. "Ne. Není." Adele se otočila a šla si zpátky sednout na schody. Loki šel vedle Thora a začal se taky v jídle hrabat. "To si děláte srandu, že jo?" Najednou sebou všichni tři trhli. Někdo začal bouchat na dveře. "Pusťte mě dovnitř! Co tam děláte?" Byla to Friga. "Rychle! Schovejte to!"
"A kam?!" Thor začal brát jídlo do náruče. "Hoďte to pod stůl!" Thor a Loki začali jídlo házet pod stůl. Když ho tam všechno naházeli přehodili přes stůl bílý ubrus který sahal až k zemi takže nebylo nic vidět. Adele si prohrábla vlasy a srovnala si šaty. Thor a Loki si sedli znovu na schody jako kdyby se nic nestalo. Adele šla ke dveřím a otevřela. "Ano matko?" Friga vtrhla dovnitř. Thor a Loki se zvedli. "Zavři!" Přikázala Adele a ta zavřela. "Tak kde to je?!" Na všechny se koukala vyčítavím pohledem. "Kde je co?" Loki se snažil nahodit tvář neviňátka, ale moc mu to nešlo. "Kde je to jídlo!" Friga byla hodně naštvaná. Všichni tři stáli mlčky. Nikdo nic neřekl. "Takže vy mi to neřeknete jo? No dobře. Ale počítejte s tím, že budete chodit do školy i o víkendu! Věřte mi, že to dokážu zařídit!" Všichni sebou trhli. Chodit do školy i o víkendu bylo nepřípustné. A vzhledem k tomu, že Thor a Loki byly příliš pitomý na to aby se přiznali, musela to udělat Adele. "Je pod stolem." Friga se sehla a odhrnula ubrus. Když ho ovšem odhrnula jídlo tam nebylo. Friga se na všechny podívala. "Že mi budou lhát oni dva na to jsem si už zvykla! Ale ty Adele?" Adele protočila oči. Friga se otočila a beze slova vyšla ze dveří. Adele se podívala na Lokiho. "Ty jsi pitomej." Zvedla ruku a přičarovala jídlo zpátky. Thor se zasmál. "To bych chtěl taky umět." Adele přišla k Lokimu a vrazila mu pohlavek. "To jsi nemusel. Nic zas tak hroznýho se přece nestalo. Mohli jsme jí ho dát." Loki jen pokrčil rameny. Adele nad ním mávla rukou a vyšla ze dveří.

"Měl bych pro tebe mnohem lepší nabídku než krást jídlo z kuchyně." Adele se zastavila uprostřed chodby. "Nech mě být." Zašeptala a chystala se k pokračování v chůzi. "Ale prosimtě. Já vím co chceš. Chceš moc. A já ti jí můžu směle nabídnout." Adele se znovu zastavila. "Nechci od tebe pomoc." Řekla Adele, ale už v chůzi nepokračovala. Jen tam tak stála. "Dobrá tak ne moc. Ale vím na co chceš znát odpověď. Kdo je ta dívka?" Adele se zase před očima objevil obraz té malé světlovlasé dívky kterou potkala ve snu jako malá. Nedokázala na ní zapomenout. "Kdo je to?" Malekid mlčel. Jako kdyby chtěl aby to Adele zjistila sama. "Kdo to je, Malekide?" Už začínala být netrpělivá. Chtěla odejít. "Na to musíš přijít sama." Adele jenom protočila oči a pokračovala v chůzi. Dělala, že jí to nezajímá ovšem pravda byla někde trochu jinde.


"Loki! Pojď sem!" Loki se otočil směrem k Odinovi který na něj volal. "Pane bože to po mě zase bude chtít abych šel nakoupit."
"Loki prosím tě, buď tak laskav a jdi pomoct do kuchyně z vařením ano?" Loki vytřeštil oči. "Ale tati! Thor a Adele tam byly taky! Proč jim nic neřekneš?!" Loki byl naštvaný a přišlo mu to nespravedlivé. "Ale ty jsi právě po ruce." Loki dupl a naštvaně odcházel směrem ke kuchyni. Všichni mu pořád rozkazovali co má dělat. Loki si byl jistý, že se to změní. Jednou.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 12, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Tajemství zimních obrůKde žijí příběhy. Začni objevovat