Dupa cateva saptamani de la venirea lui Dante s-a decis sa se faca o excursie la munte. Bineinteles ca toata lumea dorea sa mearga. S-au inceput pregatirile iar in doua zile a venit momentul plecarii. Ca de obicei drumul a durat cel mai mult, s-a simtit ca si cum ar dura o vesnicie. Ajunsi la cabana s-a stabilit ca Dante, Ana, Tylor si Tina sa doarma in aceeasi cabanuta. Locul era amenajat cu o multime de cabanute mai mici. Fiecare cabanuta avea cate doua camere despartite de un perete de lemn. Si uite ca Dante si Tylor stateau intr-o camera, in timp ce Ana si Tina stateau in cealalta. Cei patru isi pregatesc fiecare bagajele in camerele lor, dupa care incep sa-si petreaca timpul pe afara.
La lasarea serii acestia se aduna in fata unui foc de tabara. Bineinteles ca distractia cea mai evidenta era sa stea la povesti de groaza la lumina focului. Fiecare dintre ei isi spun cate o poveste, se amuza, se sperie si se distreaza.
Zilele treceau, distractia era in toi iar cei doi doreau sa nu se mai termine deoarece aveau mai mult timp liber pe care si-l petreceau impreuna. Au ajuns sa tina mult unul la altul, insa nici unul dintre ei nu s-a marturisit in fata celuilalt.
Si uite ca a ajuns ultima zi din acea excursie, iar Dante si Ana nu au trecut la urmatorul pas. Toti cei din jur vedeau si se minunau cum cei doi se fustaceau ca niste copii de gradinita.
Spre seara Tylor si Tina s-au decis sa faca un joc astfel incat cei doi sa isi poata marturisi unul altuia dragostea. Jocul a inceput, toti se distrau pana cand Dante incepu sa scoata mici sunete de durere. Puterile lui incepeau sa creasca, la fel si foamea. Cei trei si-au intrerupt jocul pentru a avea grija de Dante crezand ca acesta e bolnav. Pentru a-si proteja prietenii, Dante o ia la fuga, la miezul noptii, in padure. Cei trei se sperie dar totusi isi iau surse de lumina si se despart pentru a-l cauta pe Dante. Dupa lungi cautari un tipat se aude din padure, era Tylor. Ana fuge spre locul de unde s-a auzit tipatul, singura, desi ceilalti inca erau in cautati orbesti. Intr-o fuga puternica aceasta ajunge la o darapanatura, unde il gaseste pe Tylor lesinat langa un copac. Apropiidu-se de acea casuta distrusa, il vede pe Dante si pe Tina. Aceasta era lesinata, in bratele lui Dante in timp ce acesta era cu capul in gatul ei, mai exact acesta ii sugea sangele.
Ana se sperie scapand un mic tipat de spaima, dupa care aceasta incepe sa fuga inapoi spre cabana. Nu apuca sa fuga mult ca Dante apare in fata ei oprind-o.
"- Cine esti? Ce esti? Ce vrei de la mine?" spune ea inspaimantata.
"- Stai Ana. Te rog lasa-ma sa-ti explic. Sunt... un vampir."
Ana isi acopera gura cu mainile fiind speriata de cele auzite.
"-Si vrei sa ma omori. Nu vreau sa mor!" spune ea cu mainile la gura plangand cu disperare.
"-Nu o sa mori Ana. Nu moare nimeni. Nici Tylor sau Tina nu sunt morti, doar inconstienti. Am incercat sa-mi suprim puterea zilele astea fara sa beau sange, dar in seara asta nu am mai putut. Imi pare rau."
Dupa cele spuse Dante cade jos daramat de fapta ce o facuse prietenilor sai. Ana se ridica usor de jos dupa care se apropie de acesta incercand, cu frica, sa il atinga. Intr-un final aceasta isi lasa mana pe parul matasos al acestuia, cazand in genunchi in fata lui. Dupa cateva momente Dante isi ridica usor capul, se uita in ochii Anei dupa care ii spune " Te iubesc!". In urmatorul moment Dante isi pune bratele in jurul ei si o saruta puternic. Ana ramane nemiscata, uimita de cele intamplate. Inima ei o luase razna. In urmatoarea clipa Ana inchide ochii imbratisandu-l pe Dante lasandu-se purtata de val si acceptand ca iubitul ei Dante e un vampir.
Dupa acele momente de bucurie, dupa acel sarut pasional dintre cei doi, Ana si Dante se ridica si ii ajuta pe cei doi lesinati sa ajunga la cabana, mintindu-i ca au fost atacati de un lup, iar Dante i-a alungat. Scena a fost mascata, iar secretul lui Dante a ramas in siguranta.
CITEȘTI
Tanarul Vampir
VampirePovestea tanarului vampir Dante van Borbawn si a frumoasei domnisoare Ana.