*Pēc 30min.*
Apēdu savas pārslas ar pienu un tad jau sāka pie mājas kaut kas pīpināt. Piegāju pie loga un ieraudzīdama to skatu gandrīz izkusu. Tur pret tumši zilo lamborghini bija atspiedies Liams un jau gaidīja mani.
Gosh, zinu, ka viņš sūtija visādas ziņas, ka esmu skaista un, ka gribētu lai esmu viņa meitene utt. Es zinu, ka tādam sexīgam puisim es tiešām nepatikšu! Satiks skolā, skolas cacas viņš aizmirsīs par manu eksistenci vispār!
Izgāju ārā pie Liama :
-Čau, Liam.
-Sveika, Mazā.
Viņš pienāca pie manis, cieši apskāva, iedeva buču uz vaiga un rozi. Ja es teiktu, ka nenosarku tad tie būtu tādi meli....
-Awwww , tu nosarki.
-Es nenosarku!- pateicu nosarkstot vēl vairāk.- Es ieiešu ielikt rozi mājās. Nāksi?
-Ejam.Ielikām rozi vāzē un izgājām no mājas. Aizslēdzu durvis un sāku skatīties uz puisi kas visu šo laiku bija vērojis mani.
-Nu, Princess, laižam?
-Okey.Iekāpām puiša zilajā lamborghini un braucām uz skolu pa ceļam runājot par galīgi nesvarīgām lietām.
-Pag, Mel, tu tā kā esi tā saucamā populārā meitene?
-Yeah. Nepatīk?
-Patīk, patīk. Skolā tevi visi tad jau aizstāv, ja?
-Yeah. Vari neplānot mani apbižot. - un abi izplūdām smieklos.
-Ok, Mel. Iebļaušos skolā, ka esi "vecā plauša". Xd
-Tikai , lūdzu, neesi bad boy
-Iemesls?
-Liam, es esmu Populārā meitene, un, ja tu kļūsi par skolas bad boy, protams tad tev būs Džeisa vieta jāiekaro, tad tie muļķi izdomās jaunu shipname.
-Kādu?
-Es nezinu. No manējā un tavējā vārda. Cenšoties mūs savest kopā.
-Pag, tu ar to Džeisu...nu umm....jūs tā kā kopā, ja?
-Ak šausmas, nē! Bet, ja tu skolā man tuvosies Džeiss tēlos manu puisi un ko tik vēl nē....vienvārdsakot, visus puišus aizdzīs un centīsies vēljoprojām mani dabūt sev!
-Izklausās traki.
-Tā ir!-un atkal abi sākām smieties.Piebraucām pie skolas kur protams tikām visu skatienu pavadīti. Populārā atbrauc ar jauniņo zilā lamborghini. Es, visu puišu skatienu pavadīta un Liams kura vārdu nav uzzinājusi neviena, taču visu meiteņu skatieni bija pievērsti puisim un tad daži naidīgi tika vērsti uz manu pusi.
-Čau, Mazā. Parādiji jauniņajam ceļu uz skolu? Malacīte! Es lepojos ar tevi!- un iedeva man buču uz vaiga par ko es tikai iesmējos.
-Čau, Džeiss. Ja tu neiebilsti, ko protams tu pat vari necenties darīt, tad mēs ar Liamu iesim. Tagad attā.- un iegājām skolas gaišajos gaiteņos.
ESTÁS LEYENDO
Kaut kā nejauši
RomanceStāsts ir par meiteni, kurai atnāca Sms no pavisam nepazīstama numura. Kā tas beigsies tālāk? Vai viņi kādreiz satiksies? Un ja satiksies, vai viņiem būs kopīga nākotne? Draugi, vai , tomēr, kas vairāk? To visu tu uzzināsi stāstā!