14

184 25 0
                                    

/-Mazā, man prieks , ka tu neej uz randiņu ar to čali.
-Lielais , tad priecājies.
-Es priecājos, mazā!/

Liams palika pa nakti pie manis. (Nepārpotiet , starp mums nekas nebija.) Un tad no rīta paēduši brokastis kopā devāmies uz skolu.

Iegājām skolas teritorijā un piegājām pie jums jau zināmā bariņa. Mana brāļa bara.

-Omg, yaaaass. Liam , jūs kopā? - visi jau sāka mūs apsveikt un uzdot dažādus jautājumus , par ko es tikai pasmaidīju un atļāvu atbildēt Liamam. Es viņam uzticējos.
-Ummm....nuu.... - puisis stostījās ar atbildi , tāpēc es tam palīdzēju.
-Jap , esam. - pasmaidīju puisim un redzēju arī viņa skaisto smaidu.

Viss bars - brāļa bariņa puiši un es ar Liamu, kas protams arī bija barā, devāmies uz skolas iekšieni.

Liams aplika savu roku ap manu vidukli. Es par to neiebildu. Tikai uzsmaidīju viņam un visiem pārējiem.

Mums tagad bija fizika. Aizgājām uz stundu. Stundas vidū man vajadzēja uz tualeti.

-Liam?
-Nju?
-Es aiziešu uz tualeti.
-Tikai nepazūdi , labi?
-Oke.

Iznācu no tualetes un gāju uz klasi kur mani noteikti jau gaidīja Liams. Bet , protams no kaut kurienes vajadzēja iznākt Džeisam, paraut mani aiz rokas un vilkt uz kaut kurieni.

Pēkšņi atradāmies kaut kādos....bēniņos? Okk , es nezināju, ka šeit tādi arī ir.

-Tu vakar neatnāci uz randiņu. Es tevi gaidīju pusstundu un zvanīju, un rakstīju. Es domāju, ka tev kas ir noticis. Bet tad tu ierodies šodien ar to ķēmu skolā un sakat visiem, ka esat kopā. Es domāju, ka esi savādāka, nekā pārējās meitenes šajā skolā, bet zini? Izrādījās, ka tomēr tāda pati ma#ka kā pārējās vien esi!
-Aha, labi. Paldies, ka pateici, ka esmu ma#ka, bet tas jau ir tavs uzskats. Domā ko gribi, man piedr#zt par tavām domām par tevi un par tāvām domām par mani! Atceries , mēs pat nebijām kopā, lai tu sauktu mani par ma#ku. Un ne es gulēju ar tevi, ne ar viņu. Vai vispār ar kādu par naudu! Fuck you!-
Parādīju tam idiotam vidējo pirkstu un devos atpakaļ uz klasi kur stunda jau gatavojās beigties.

Kaut kā nejaušiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin