22.02.19

25 2 0
                                    

Duygu/His: Üzgünlük

Vincent,hayatta özlenecek çok şey var. Örneğin:
Bir dostla kahve fincanlarını yıkarken yaptığın fiskos gibi.

Kıkır kıkır güldüğün o anı durdurup bir an dostunun yüzüne bakma isteği geliyor mu sana da? Seni sevdiği ve değer verdiği öylesine belli ki. Gerçekten özlenecek bir sima.

Senin şakalarını anlayan,senin derdini de anlar Vincent. Bazen o dostla bir olup dünyayı yerle bir edebileceğini düşünürsün. Seni anlıyor ve onu anlıyorsun. "Bir olsak ne güzel olurdu." demez miydin? Ben,diyordum.

Bugün onun gitmeye karar verdiği gündü Vincent. Eminim ki tanrı bizi zor olsa da kavuşturabilir ancak...insanda birtakım korkular oluşmuyor değil. Kimse,sevdiğini kaybetmek istemez çünkü. Bugün Vincent,bugün ben çok ağladım. Onu ne kadar sevdiğimi fark etmeyeceğinden korktum. Ona ne kadar derin bir sevgiyle bağlandığımı unutmasın istedim. Ona onu sevdiğimi söyleyebilirdim ama...ağlarken gördüğümde yalnızca koşup ona sarıldım Vincent. Ona şarkılar söyledim. Ona tüm dostların masadan birer birer eksildiğini,gözümde yaşlarla anlattım ve o yalnızca öylece bakıp daha çok ağladı. "Git,git,git." diye şaka yaparken gerçekten gittiği vakit ağzımdan "Gitme." cümlesinin çıkması beni yerle bir etti Vincent.

Onu son görüşüm,ağlarken "Hadi,derse git hoca kızmasın." deyişiydi. Lütfen tanrım lütfen,beni ona onu bana getir. Vincent, sen de dua et,lütfen.

♡Loving Vincent//Diaries to Vincent Van Gogh♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin