23.01.19

68 8 3
                                    

Duygu/His: Yorgunluk

Merhaba Vincent,
Hiç yorgun hissettiğin oluyor mu? Ya da özlemekten yorulduğun biri var mı? Vincent,özlüyormu musun birilerini?

Gerçi sen- ki sen aşksız yaşayamam diyen adamsın - hayatında ne kadar özleminle boğuşmuş olabilirsin ki... benimki kadar var mıdır?

Ya da hiç özleminle boğuştun mu? Henüz görmediğin, sesini gerçekten işitmediğin,elini tutup o sıcaklığı hissetmediğin birini özlemiş olabilir misin sen de? Uzaktan uzaktan sevmiş olabilir misin onu?
Bizim aramızda kilometrelerce yollar var Vincent. Yollar,ağaçlar, çiçek, böcek. Birgün "Senin için hepsini aşıp geldim." diyeceğim ona. Sevinecek mi meçhul fakat...göreceğim onu bir kere. Duyacağım. Belki elini uzatacak bende sıcaklığında boğulacağım.

Ya da belki çekecek kendini benden,uzaklaşacak. Ona "Aşksız yaşayamıyorum." Dediğimde "Ben de." Diyecek. Ancak bir şey daha... "Ben de fakat...sensiz yaşayabilirim. Üzgünüm." Onu duyduğum an yere serileceğim belki. Ya da öylece durup her zaman yaptığım ve yapmaya devam edeceğim o acı tebessümü yerleştireceğim suratıma.

"Önemli değil. Pekala,gitmeliyim." ve sonra bitecek değil mi Vincent?
Her şey küçük bir kuş gibi hissettirecek. Kanadı kırık minik kuş çarpacak sana. Eline alacaksın,bir bakmışsın gitmesini istemiyorsun. Ama o sensiz daha iyi olacağını düşünüp uçup gittiğinde,birgün kanadının tekrar kırılacağını çok iyi biliyorsun. Ona sesleniyorsun. "Dur! Gidişin benimkini yaksa da senin de canını yakacak!"

Seni bıraksa bile öyle bir sevmişsin ki...o giderken bile canı yanmasın istiyorsun Vincent. Sesin ona ulaşmıyor ve o,geri dönmüyor. Yapacak bir şey yok Vincent. O artık gitti ve hikaye burada bitti... Öyleyse "hoşçakal" demeli miyim?

(Atılması gereken günde unuttuğum için bir sonraki gün attım...Umarım sorun olmamıştır.)

♡Loving Vincent//Diaries to Vincent Van Gogh♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin