Uzun zaman oldu görüşmeyeli, sevgili dostum. Sana kendimi kelimenin ve kendimin tam anlamıyla anlatabilmek isterdim ama bilirsin bazı zaman dilimleri olur ki bunu asla kağıda dökemezsin.
Ama özetle bana nasıl olduğumu ve bir şeylerin nasıl gittiğini soracak olursan Vincent, sorma demek isterdim sana.
Sana bir çöpçatan gibi ya da flörtöz bir hanımefendi gibi bir görüntü vermişim zamanında bakıyorum da... epey karanlık dönemlerimde birilerine tutunmayı denemişim sürekli ama merak etme şimdi tutunacak dalı dahi kendim yaratıyorum.
Önceleri duygularımın nasıl olduğuna karar verip tepeye yazarmışım, herhalde beni dinlemek için kendini hazırla diye. Kim bilir, kimse o dönemde bana nasılsın dememiş ki.
Karamsarlık hayatımda hakimmiş, açan çiçeklerim solarmış ve sürekli senin adını söylermişim. Şimdilerde ise sana dostum demek yeterli benim için. Gülümsüyorum sevgili dostum ve birçok şeyden de ders çıkardım.Bu dersleri çıkarırken hayatımda en önemsediğim şeyden de en önemsemediğim şeyden de vazgeçtim. Her şeyi hiç uğruna feda ettim. Öyle ki o zamanların ardından gelen büyük fedakarlık isteyen amaçlarıma feda edecek bir şey kalmayana dek ettim.
Pişmanlığı ve çaresizliği vücudumun her kasında apayrı hissettim sevgili dostum. Kanımda dolaşan hissi fark ettim.Ruhumun gıdasını aradım, bulamadım, bir yerlerde takılı kaldım. Kalbime bir çare ararken yorgun düştüm biteviye tedirgindim de.
Yanlış anlar ve yanlış kişilikler tanıdım. Hayatım en derinine koydum ya da koymam gereken yerden daha alçak mertebelere koydum o kişilikleri.
Duygularım çalındı, hepsinin peşinden koştum. Anılarım, gençliğim ve sanki bir nevi birey olma hakkım çalınmışcasına çabaladım. Bana kalırsa saydıklarımın hepsi de çalındı zaten.Zamanım elimden alındı, gülüşlerime kelepçeler ve zincirler taktılar. Yüzümde de kalbimde de renk yoktu.
Çok farklı sayılmam bakma ama zaman beni bir yerlere getirdi artık. Şimdi bu saydıklarımın yanına güzel şeyler ekliyor, belirli eksilerin yanına eklediğim artılarla kusur kapatıyorum.
İşe yapacağını umuyorum.Çok kafa şişirmek istemem doğrusu dostum ama seni biraz da merakta bırakmak ve uzun zaman sonraki ziyaretimde yormak istemem. Bu sebeple şimdilik, yeniden görüşmek üzere. Sözüm olsun, en yakın zamanda buradayım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♡Loving Vincent//Diaries to Vincent Van Gogh♡
Non-FictionAslen bu yalnızca,korkak bir kızın dışına yansıtamadığı duygularını anlatmak için sevdiği kişiden ele alarak insanlara kendini açıklama biçimidir. Sadece ona kendisini anlatmasına izin ver. Bu kız artık korkmak ya da kaçmak istemiyor. Yalnızca onu d...