Taehyung kapıya yumruklarcasına vuruyordu.
Th: Aç kapıyı Somin! Somin!
Taehyung sertçe kapıya vuruyordu. Hızlı adımlarla arka kapıya gitti. Yerde bulduğu taşı cam kapıya fırlattı. Kırılan camdan kapıyı açtı ve koşarak içeri girdi.
Th: Somin! Ne karıştırıyorsun yine?
Taehyung telefonunu açtı.
Sm: İnsanların evine izinsiz girmen çok saygısızca Taehyung.
Taehyung dikkatle etrafına baktı.
Th: Neredesin Somin?!
Sm: Sandığından daha akıllıyım değil mi? Peşinde polisleri getireceğini biliyordum.
Th: Seni bulduğumda kendi ellerimle geberteceğim.
Sm: Biricik şirketinizde olacağım. Hem belki Jisoo 'ya da ne olduğunu konuşuruz.
Telefon kapandı. Taehyung telefonu kulağından çekti.
Th: N-Ne?
***
Şirketin önü habercilerle doluydu. Minho polislerle şirketten çıkıyordu.
Th: Bay Jeon?
Muhabirler heyecanla bu büyük haberi sunuyordu.
"Victory Şirketinin yeni ortaklarından Jeon Minho hakkında birçok suçtan tutuklandı. Aralarında vergi kaçakçılığı, hırsızlık, dolandırıcılık ve kasten öldürme gibi birçok suç var."
Tüm şehir bu haberle yıkılıyordu. Taehyung polislerin arasından geçerek Minho 'nun yanına koştu.
Th: Somin nerede?
Minho sessizce arabaya bindiriliyordu.
Th: Bakın buradan çıkmak için size yardım ederim! Somin nerede?
Mh: Bulsan bile bir şey değişmeyecek. O artık başka biri.
Kapanan pencereyle araba çalıştı. Taehyung olduğu yerde kaldı. Çalan telefonu açtı.
Sm: Üzgün görünüyorsun.
Th: Neden bunu yapıyorsun?! Neden Somin? Neden?
Sm: Peki ya neden Lisa, Jisoo? Neden ben değil? Ben sadece seni sevdim Taehyung. Ama sen beni hiçbir zaman umursamadın!
Taehyung caddeye döndü. Somin yavaşça indirdiği gözlüğü taktı. Arkasına dönüp ilerledi.
Th: Somin!
Taehyung tüm gücüyle koşmaya başladı. Hızla önüne kırılan arabayla durdu. Önüne döndüğünde Somin çoktan gözden kaybolmuştu.
***
Namjoon kapıyı tıklattı. Ses gelmeyince yavaşça girdi. Taehyung yatağın kenarında oturuyordu. Namjoon sessizce yanına oturdu.
Nj: Nasılsın?
Th: Kötü. Onu bulmanın ucundaydım.
Namjoon, Taehyung 'ın sırtını sıvazladı.
Th: Asıl soru, onu kurtardığımda ne olacağı. Benim yüzümden bunlar oldu. Hatta belki benim yüzümden sonu Jisoo gibi olacak.
Nj: Ama Jisoo-
Th: İntihar değildi.
Taehyung, Namjoon' a döndü. Namjoon şaşkınlıkla ona bakıyordu.
Th: Abi, ben Lisa 'yı kaybedersem kendimi de kaybederim.
***
Demir kapı yavaşça açıldı. Adım sesleri yaklaşmaya başladı.
Cy: Kurtarıcın hala ortada yok.
Lisa, Chanyeol' a baktı.
Cy: Belkide başka birini bulmuştur.
Chanyeol sırıtarak Lisa 'ya bakıyordu.
Cy: İtiraf et Lisa, artık yapayalnızsın.
Chanyeol, Lisa' nın ağzını açtı.
Ls: Beni bulduklarında, Taehyung seni gebertmekten beter edecek!
Chanyeol tekrar ağzını kapattı.
Cy: O zamana kadar yaşayacak mısın peki?
•
•
•
Uzun süredir yb atamadım❤️ Vote atmayı ve yorum yapmayı unutmayın 🍀Diğer bölüm hakkında fikirlerinizi yazmayı unutmayın✨
Yazdığım kitaplar ve daha fazlası için takip etmeyi unutmayın🛸
İnstagram > xslned 🗝️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sleeping Love ⚜ TaeLisa
Fanfiction𝐻𝑒𝑦𝑘𝑒𝑙𝑡𝑟𝑎ş 𝑃𝑦𝑔𝑚𝑎𝑙𝑖𝑜𝑛, 𝐺𝑎𝑙𝑎𝑡𝑒𝑎 (𝑢𝑦𝑢𝑦𝑎𝑛 𝑎ş𝑘) 𝑎𝑑ı𝑛ı 𝑣𝑒𝑟𝑑𝑖ğ𝑖 𝘩𝑒𝑦𝑘𝑒𝑙𝑖𝑛𝑒 𝑎şı𝑘 𝑜𝑙𝑢𝑟 𝑣𝑒 𝐴𝑓𝑟𝑜𝑑𝑖𝑡'𝑒 𝑏𝑜̈𝑦𝑙𝑒 𝑏𝑖𝑟 𝑒ş𝑖 𝑜𝑙𝑚𝑎𝑠ı 𝑖ç𝑖𝑛 𝑦𝑎𝑙𝑣𝑎𝑟ı𝑟. 𝐴𝑓𝑟𝑜𝑑𝑖𝑡 𝑏𝑢𝑛𝑢 𝑑𝑢𝑦...