Somin yavaşça tablonun önüne geçti.
Sm: Kaybettin Galatea.
Somin kapı sesiyle aşağı indi ve kapıyı açtı. Kapıda Jennie 'yi görünce kapatmak istedi. Ama Jennie sertçe kapıyı itti.
Jn: Kaçıyor musun benden?!
Sm: Bu ne cüret?
Jennie, Somin' in üzerine yürüyordu.
Jn: Bana bak Jeon!
Somin korkuyla Jennie 'ye baktı.
Jn: Eğer sen kötüysen, ben şeytanım!
Jennie parmaklarını Somin' in boğazına yerleştirdi.
Jn: Bu işin altında senin olduğunu iyi biliyorum. Eğer Lisa 'ya bir şey olursa...
Sm: N-Ne yaparsın?
Jn: Düşünmek istemezsin!
Namjoon nefes nefese kapıya dayandı.
Nj: J-Jennie.
Jennie, Namjoon' a omuz atıp evden çıktı. Namjoon kolundan tutup kendine çevirdi.
Nj: Napıyorsun sen?
Jn: Sanane!
Nj: Kızgınsın biliyorum. Ama insanları suçlayarak Lisa 'yı bulamazsın!
Jn: Suçlamak mı? Bunların hepsini o yaptı! Sen ve kardeşin, iki aptal o kadına inanmaya devam edin! Kapısına dayandığımda ki o korkusu zaten her şeyi ele veriyor!
Jennie kolunu kurtardı.
Jn: Her neyse, sen Somin' in yanına git. Şimdi depresyona falan girmiştir!
Jennie yoluna devam ediyordu.
Nj: Seninle geleceğim!
Namjoon peşinden koşmaya devam ediyordu.
***
Taehyung 'ın bağırışları tüm evde yankılanıyordu.
Th: Ne demek kaçtı?! Bulun onu! Hemen!
Taehyung sinirle telefonu fırlattı. Etrafında gördüğü her şeyi kırıp döküyordu.
***
Somin telefonla konuşuyordu.
"Buyrun."
Sm: Jennie bir şeyler biliyor! Kapıma dayandı. Lisa 'yı bulmasına izin veremem!
"Ne yapmamızı istersiniz?"
Sm: Jennie' yi ortadan kaldırın.
***
Namjoon elindeki kahveyi uzattı.
Nj: Jennie.
Jn: Teşekkür ederim.
Namjoon, Jennie 'nin yanına oturdu. Jennie yavaşça ona döndü.
Jn: İsmimi nereden biliyorsun?
Nj: Güzel kızların ismini her zaman aklıma kazırım.
Namjoon gülümseyerek göz kırptı.
Jn: Vay...
Jennie gülerek kahvesinden bir yudum aldı.
Nj: Göründüğün gibi değilsin.
Jn: Nasıl yani?
Nj: Daha çok her şeye ağlayan, bebek gibi konuşan kızlar gibi gözüküyorsun. Ama aslında sert ve korumacısın.
Jn: Sert yapımı küçükken kazandım. Yetimhanede büyüyen biri olarak gereken bir özellik. Lisa 'yla da orada tanıştık. Sadece Lisa' ya sahibim, ama artık o da yanımda yok.
Namjoon, Jennie 'ye döndü.
Nj: Lisa' yı bulacağız. Güven bana.
Jennie gülümseyerek baktı. Açılan kapıyla Namjoon kapıya döndü. Taehyung hızlı adımlarla onlara doğru ilerliyordu.
Jn: Geldi yine tipini ...
Th: Chanyeol yok!
Nj: Ne?
Th: Kaçmış!
Jn: Kaçmış olamaz. Kaçırılmış!
Th: Nasıl yani?
Jn: Cidden siz o beyinlerinizle o şirketi nasıl idare edebiliyorsunuz? Yattığı hapishane çok fazla korunaklı bir yer-
Nj: Ve bu yüzden de biri onu çıkarttı. O zaman onu çıkartan kişi hatrı sayılır biri olmalı.
Jn: Ve zengin olmalı!
Th: Sınıf ayrıcalığı... Bir an önce Lisa 'yı bulmamız gerek. Sonuçta Chanyeol bir kere daha Lisa' yı öldürmek istemişti.
Jn: Sen Lisa 'yı bulacağına önce kendine bi karakter bul!
Th: Neden Lisa' yı ben kaçırmışım gibi davranıyorsun?
Jn: Evet sen kaçırmadın ama daha beterini yaptın. Onu başka bir kadınla aldattın!
Th: H-Her şeyi düzelteceğim! O-Onu bulacağım!
Taehyung gidecekken Jennie konuşmaya devam etti.
Jn: Onu bulmak istiyorsan Somin 'e sorabilirsin Taehyung!
Taehyung bir an duraksadı. Hızla çıktı ve arabaya girdi. Her şey gözünün önünden geçiyordu.
"Tanıştığıma memnun oldum."
"O yoksa ben varım!"
"Somin istediğini alan bir kadın. En iyi sen bilirsin."
"İstediği şey için kendi hayatını bile umursamaz."
Taehyung direksiyonu kavradı.
Th: Tanrım, olamaz!
Taehyung hızla arabayı çalıştırdı.
•
•
•
Vote atmayı ve yorum yapmayı unutmayın💞Somin 'i böyle bir karakterde görmek çok tuhaf😂
Diğer bölüm için tahminleriniz nelerdir?
Beni takip ederek yazdığım ve yazacağım kitaplardan haberdar olabilirsiniz💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sleeping Love ⚜ TaeLisa
Fanfiction𝐻𝑒𝑦𝑘𝑒𝑙𝑡𝑟𝑎ş 𝑃𝑦𝑔𝑚𝑎𝑙𝑖𝑜𝑛, 𝐺𝑎𝑙𝑎𝑡𝑒𝑎 (𝑢𝑦𝑢𝑦𝑎𝑛 𝑎ş𝑘) 𝑎𝑑ı𝑛ı 𝑣𝑒𝑟𝑑𝑖ğ𝑖 𝘩𝑒𝑦𝑘𝑒𝑙𝑖𝑛𝑒 𝑎şı𝑘 𝑜𝑙𝑢𝑟 𝑣𝑒 𝐴𝑓𝑟𝑜𝑑𝑖𝑡'𝑒 𝑏𝑜̈𝑦𝑙𝑒 𝑏𝑖𝑟 𝑒ş𝑖 𝑜𝑙𝑚𝑎𝑠ı 𝑖ç𝑖𝑛 𝑦𝑎𝑙𝑣𝑎𝑟ı𝑟. 𝐴𝑓𝑟𝑜𝑑𝑖𝑡 𝑏𝑢𝑛𝑢 𝑑𝑢𝑦...