#3

474 27 19
                                    

Ty>

Przytuliłam Geno.

Ty: Możesz zostać moim ojcem =)

G: Cieszę się  że podoba ci się ten pomysł, ale muszę Cię  ostrzec żyję razem z moimi braćmi i tamtym deklem-wskazuje na Reapa-W sumie to nie wiem czego od od nas chcę..

Ty: Okej mi pasi byle byście byli dobrzy i dawali mi telefon a będzie gut.

No i to była historia jak poznałam tamte szkielety ;) Obecnie mam się  dobrze i mam brata, który ma 4lata. Jak się okazało był on już na świecie zanim mnie adoptowali. Tworzymy razem nie zły duet co z tego że dzieli nas 10 lat? TAKIE AKCJE TYLKO Z NIM! No bo załóżmy że spotykasz dziecko.. Takie samotne i smutne.. Co robisz? Każdy normaly podchodzi do niego! I wtedy można coś odwalić. Ale wracając do życia jest około 21, a ja siedzę na kanapie i oglądam TV młodziak został sprzedany sąsiadom no my dwoje sami razem z wujkiem Errym? No proszę Was! A! A dlaczego sami? Bo rodzice pojechali do "kolegów" (Aka imprezę Fresha)ii tylko wujeczek jest wolny, bo Fresha (Kazał mi mówić po imieniu do siebie, a że nie jestem ciotą jak mój kuzyn PJ to mówię tak po prostu) nigdy nie ma w domu.

Ty: ERROR!

E: CO?

Ty: A nie nic tylko przeglądam twój telefon.

E: A oke- Mój telefon? Ale mam blokadę!

Ty: Proszę Cię  mówisz właśnie do profesjonalistki!

E: Oddaj mój telefon!- Zaczęłam uciekać a on mnie gonić TYPOWE~

Ty: Zostaw mnie dzikusie

E: NEIN ODDAJ TO- Wbiegłam do łazienki, na moje szczęście Tata Geno ustawił tu blokadę i nie można się tepać!

Uuu~ Galeria No okej,  Ink , Ink , Pj, Ink, Geno i Reap, Wszyscy bracia, ja, Pj, ja, ja, Ink... JA? CUO? Przecież on mnie nie znosi i nigdy mi nie robił zdjęć pamiętała bym. . . Klikłam w folder "Usunięte" A w nim były moje zdjęcia gdy śpię, ćwiczę... Przebieram się... Iii... wiele wiele innych... MAM STALKERA.

A. Naskarż na Errora do Geno
B.Ucieknie przez okno
C.Zostań w łazience do powrotu Geno
D.Wyjdź z łazienki i flirtuj z Errorem nie długo wraca Geno, szykuje się opieprz >:D
E.Wykąp się
F. WŁASNA PROPZYCJA/POŁĄCZONE KILKA ODP.

Error x Reader Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz