READER*
Yy no to jak wyszłam z tego wora tooo zastalam mase upitych potworów itp itd serio to chyba standart ALE WIECIE CO? Gramy w Pocky~ HI HI HIIIIII
Aktualnie patyczek gryzą Dream i Blue, heheeee Fresh jak my się rozumiemy jak dobrzw że namówiłam cię na to, bo w sumie i tak planowałam tu przyjść... Ale z patelnią -,- BywaGdy byli już blisko swoich ust Dream próbował przełamać pocky i najwidoczniej Blueberry to zrozumiał i zlamali je ;-; zabawe psują.
A wiecie ktora część była najciekawsza? Kiedy Dust i Horror poszli w ślinę byli już taaaaak najebani że prawie się nawzajem zgwałcili
Aaa~ i były jeszcze ciekawsze sceny~~ *porusza sugestywnie brwiami patrząc na Dreama i Nightmare* Kiedy Dream chciał zrobić to co z Blue Night jednym gryzem się z nim pocałował~ I tak o to wygrałam zakład z Freshem i zdobylam fotki Crossa i jego BEZCENNEJ miny~ przy okazji Killera... ...Errora, .... Inka, Blue, Geno, Dreama, Reapera, Fella.... Ogółem.. WSZYSTKICH oprócz tych najebanych... Najlepsze było to że po paru chwilach nikt nie mógł znaleźć braciszków~ Mogę rysować mangę~
A wiecie kto gryzie teraz pocky? Ja :³ a wiecie z kim?
Z Senpajem~ A co mnie najbardziej zastanawiało? :^
Dlaczego Ruruś tak się śpieszył z gryzieniem pocky~~
Nie minęła chwila a ja i Erruś się całowaliśmy gdy mi brakowalo powietrza chciałam się oddalić, ale on mnoe nie pozwolił, a.. NO TAK one nie ma płuc ;---; po chwili zaczęły mi latać mroczki przed oczami i zgadnijcie co :³ zemdlałam =3 Error masz przejebane u Gena, a nie... NAWET GORZEJ ON MA PRZEGWIZDANE~~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~
Co zrobisz gdy się obudzisz?
A. Przywale pierwszej osobie ktora będzie przy mnie gdy wstanę,
B. Poszukam Errora i znowu się pomiziamy,
C. Będę zła na Errora,
D. Nie zrobię nic, poprostu wstanę a autorka już myśli o czymś co mnie zaciekawi np, Error z bukietem przepraszający mnie na klęczkach ò^ó
E. Nie obudzę się, bo po co? o-o
F. WŁASNA/POŁĄCZONE