READER*
Obudziłam się na jakimiś.... To nawet łóżko nie jest lel obudziłam się na stoleeeee.... yyyyy MNIEEJSZA, a zapomniała dodać, że zaraz po obudzeniu miałam taki dziwny odruch i.... Ink dostał po mordzie xD i tak go nie lubie dobrze mu tak.
Hmmm Teraz trzeba znaleźć Errorka~ Mrrrr~ Będzie Rabarbarownie~ (domyśl się~)
Hmmm nawet się nie przejeli tym, że zemdlałam, stwierdziłam patrząc na porozwalane szkielety pooo caaaaalej podłodze niektórzy nawet we wlasnych rzygach Bleh mam nadzieję że mnie nie wykorzystali.... o chuj jaka to zła myśl... ALE MAM POMYSŁA JA PIER TO BĘDZIE ZAJEBISTE! Później znajde Errego w sumie to on znajdzie mnie~
ERROR* Kto by sie spodziewał~¿
Obudzilem się gdy zrobiło mi sie mokro... Czeeekaj co wróć! Obudzilem się gdy poczułem wodę, odrazu wstałem Wtf co jest? I gdzie ja jestem? O mój, spojrzałem na pływające Sansy Pfffffff basen sobie zrobili xD.... Zrobilem zdjecie na pamiątkę i na sugicie sostawilem moj telefon, sam rozebralem sie do bokserek i z nimi pływałem~ ale zajebisty był widok jak Horror dustowi zajebał gacieeee i ten Blue króry był w DAMSKIEJ bieliźnie prosił Horrora aby był miły i oddał bokserki Dustowi, przez co Dusty palił się jeszcze bardziej... Ale zniknał mi z oczu... razem z Horrorem i Blue Yyyy nie żebym coś podejrzewał...... A JEBAĆ NA STO PORCENT POSZLI SIE RUCHAĆ Hmmmmmmmmmmmmmmm W sumie....
READER*
No i chuj mój plan jebł zrobili se basen ;^; ale po jakim czasie szkielety zaczyęły znikać parami... i trujkątami~
Aż zostałam tylko jaaaa, Error iiii jakaś dwójka pieprzaca się w kiblu wtf co tu się porobiło... tak to sie kończy jak się widzi drugą osobę w bieliźnie... Dlatego ja pływam w ubraniach :DE:Reader~
Ty: Tak~
Nie podoba mi sie jego ton głosu ale zobaczymy co bemdzie daleeeej♧♧♧♧◇♡♤■■□♡◇♧♡●♤●◇●♧□◇●♤○♡●◇●◇○◇●♡●◇□♧♧●♡¤◇○♧●♡●♧○¤◇◇○♡¤♡□◇●♧●♡¤○◇◇¤•♧•♧▪︎◇○◇●♡♡●♧●(Sory podnieta znaczkami xD) Erry podpłyną do mnie i zdją mi bluzkę
Ty:Zboczeniec
Powiedziałam gdy byłam tylko w bieliźnie
E:I na dodatek pedolif~
Po tych slowach pocałowałam go (Jakie to popierdolneee)
-----
KoniecSerio koniec
Nie musisz zjeżdżać niżej
Wróć na góre to przecież koniec możesz iść sobie
Nie rozumiempo co tu jeszcze jesteś
Tsa to koniec rozdzialu reee