Gece koşusuna çıkmak için harika bir gündü hafta'nın hemen hemen her günü fırsat buldukça dışarıya çıkıp koşardım.Bugünde koşacaktım kafamı toparlamam gerekiyordu koşmak bana iyi geliyordu,koşmak benim için herşeydi ve çok iyi koşardım bunun için madalyalar bile aldım.
Odama çıkıp üzerime daha ince şeyler giydim.Soğuk havaya aldırış etmeden.Nedense üşümüyordum aksine vücudum alev gibiydi yanıyordu.Geçen sene ki kışdan daha soğuk olmasına rağmen bu sene üşümüyordum bunun üzerinde fazla durmuyacağım çünki daha önemli işlerim var KOŞMAK gibi.
Hava -1°derece ve ben ormanda koşu yapmak için hazırlanıyordum.Evim zaten ormanın tam ortasındaydı 5-6 aydır burda yaşıyordum,Çünki şehrin kalabalığından , şirketdeki yoğunluktan bunalıp şirketi küçük kardeşime bırakıp ormana yerleştim.Bana orman kaçkını diye hitap ediyorlar ama bu ağrıma bile gitmiyordu Çünki öyleydim.
Biraz ısınma hareketleri yaptıktan sonra ormanın karanlığına doğru hafif tempoda koşmaya başladım.ormanın yakınlarında bir tren yolu vardı oraya kadar koşardım hergün bugünde koşacaktım.koştum koştum ve tren yoluna yaklaştım birazda koşup iyice yaklaşınca durdum.Tren yolunun raylarında bembeyaz bir şey görünüyordu,merakıma yenilip bakmaya karar verdim.Yaklaşıp tren geliyomu diye baktım gelmediğinden emin olduktan sonra rayların üstüne çıktım yerdeki beyaz şey aslında bir kızmış burda ne işi vardı ki bunun.Bembeyaz bir teni kumral saçları dolgun dudakları ve dizine kadar uzanan beyaz elbisesiyle yerde tren rayına yan bir şekilde yatmıştı yada birisi tarafından yatırılmıştı yüzü pek seçilmiyordu,Hava baya karanlıktı ve lamba yoktu sadece ay ışığı vardı.Bu kız ay ışıgında okadar güzel ve parlaktı ki ona saatlerce bakmak istedim.
Fakat arkamdan bir el beni rayların dışına çekti ve raylardan uzağa yere yuvarlandım.sonra tren rayının üzerinde beyaz iki tane ışık ve tren kornasının sesini duyduğumda artık çok geçti.
Arkamdan beni kimin tutup çektigini görmek için etrafa bakındım ama kimseyi göremedim.Tren ise çoktan gitmişti kızın nehalde olduğuna bakmak için gittiğimde kız hala tren rayında yatıyodu ve hiç bir yerine bişey olmamıştı ama bu nasıl olabilirdiki.Yere eğilip ikinci bir ray varmı diye baktım,vardı yol burda ikiye ayrılıyordu.Kız şanslıydı tren öndeki raydan geçmişti kız ise diğer raydaydı hemen vakit kaybetmeden kızı raylardan kaldırdım.Ormandaki evime doğru yürümeye başladım.
Evin kapısını açıp kızı oturma odasına yatırdım.biraz dinlendikten sonra kızı yukardaki misafir odasına çıkardım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KABUS
Mystery / ThrillerSelam yıllar önce yazmış olduğum bir bölümlük hikayemin kurgusunu tam hatırlamıyorum ama başka bir şekilde kurgulayıp paylaşacağım umarım beğenirsiniz ❤️❤️❤️