Epilog - Prawda, nadzieja, miłość

4.4K 166 52
                                    


Prawda...


Prawda ma wiele twarzy.
Zadaniem każdego człowieka jest odkrycie tej najbardziej ukrytej.
M.D.


Draco Malfoy - bohater czy morderca?

Dracon Lucjusz Malfoy - były śmierciożerca, obecny Minister Magii. Przez jednych pogardzany, przez wielu innych podziwiany. Każdy zna jego historię niemalże od podszewki, czy tyczy się to także teraźniejszości? Czy czarodzieje wiedzą jaki mroczny sekret skrywa rodzina Malfoy'ów? Specjalnie dla „Proroka Codziennego" odkrywa go słynna reporterka, Parvati Patil.Nie od dziś wiadomo, że na świecie istnieje wielu ludzi spalanych żądzą mordu, radujących się krzywdą innych. Po upadku Sami- Wiecie- Kogo, byliśmy przekonani, że nasze problemy i cierpienia się zakończą. Nikt, zupełnie nikt nie potrafił przewidzieć takiego obrotu spraw. Ale czy nie tak właśnie działa zło? Skrada się przyczajone i wychodzi z mroku całkowicie nieoczekiwane.Organizacja „Błękitna Zemsta" zebrała się kilka lat temu - jak dowiedzieliśmy się z wiarygodnego źródła- pod przywództwem niejakiego Joshuy Lucjusza Cartera. Jeżeli jakaś część imienia czy nazwiska tego osobnika wydaje się Państwu znajoma - jesteście na dobrym tropie.Ze względu na swoje ogromne podobieństwo to teraźniejszej Głowy magicznego społeczeństwa- Ministra Dracona Lucjusza Malfoy'a- został z nim niejednokrotnie pomylony. Kiedy postanowił pokazać się ludziom od razu uznano, że jest to Minister Magii we własnej osobie. Gdzie podziało się całe zaufanie społeczności?Przyznam szczerze, ze sama nie miałam w tej kwestii całkowitej pewności, jednak po długotrwałych poszukiwaniach, a także rozmowach z głównymi zainteresowanymi, mogę z ręka na sercu napisać, że Dracon i Joshua są dwiema całkowicie odrębnymi osobami.Skąd w takim razie wziął się ten cały „Josh"?Okazuje się, że zmarły Lucjusz Malfoy Senior nie był wcale tak przykładnym mężem jak się wszystkim wydawało.Jak donoszą najnowsze źródła, śp. Narcyza Malfoy przez dłuższy czas miała problemy z poczęciem dziedzica. Jej dumny małżonek nie mógł zostawić tego bez echa, postanowił więc wziąć sprawy „w swoje ręce" i zadbać o „plan B". Czy było to dobre rozwiązanie? Cóż, patrząc na wydarzenia z kilku dni wstecz, można śmiało wysunąć stwierdzenie, że ani trochę. Jeszcze większe kontrowersje pociąga za sobą fakt pochodzenia matki bękarta.Joshua Lucjusz Carter przyszedł na świat 27 marca 1978 roku, w bogatym domu na przedmieściach Denver. Jego matka była sławną aktorką (zawód, bardzo popularny wśród mugoli) i nie miała w sobie ani kropelki magicznej krwi. Dlaczego więc została wybranką tak bardzo rygorystycznego i dbającego o czystość krwi człowieka jakim był Lucjusz Malfoy? Odpowiedzi na to pytanie nie poznamy niestety nigdy.Mroczny sekret Lucjusza Malfoy'a wreszcie ujrzał światło dzienne, oczyszczając jego prawowitego dziedzica ze wszystkich podejrzeń w związku z jego rzekomą przynależnością do „Błękitnej Zemsty". Jeżeli myślicie jednak że to koniec niespodzianek - bardziej pomylić się nie mogliście.Okazuje się, że głównym celem przywódcy organizacji ( J. Cartera) oczywiście była zemsta... jednak nie w imieniu Tego-Którego-Imienia-Niewolno-Wymawiać. Z zazdrości o pozycję społeczną swojego przyrodniego brata, postanowił pogrążyć go w najgorszy możliwy sposób- wrabiając go w morderstwo, degradując ze stanowiska, a ostatecznie eliminując Hermionę Granger (więcej informacji na str. 10 „Nowa miłość Ministra Magii?").Gdyby nie ciągłe interwencje najlepszego przyjaciela Ministra, Blaise'a Zabiniego, nie wiadomo jak skończyłaby się ta historia (więcej na str. 17 „Tragedia i heroizm Blaise'a Zabiniego - szaleństwo czy bezgraniczna lojalność?").

*~*~*

Nadzieja...

Nadzieja przychodzi do człowieka wraz z drugim człowiekiem.

Czas ZemstyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz