TEHDİT

557 33 8
                                    

FATİH'TEN
Kapı açılma sesi duydum.Hemen oradan çıkacak kişiyi merakla bekledim.Mert kucağındaki Tugceyi karsimda duran sandalyeye oturttu.

-Ne yaptın lan ona?dedim sertçe.Söylediğim soruya oda soruyla karşılık verdi.

+Söyle bakalım tugcenin ölmesini ister misin?dedi.

-Onun kılına zarar gelirse seni öldürürüm lann!diye k ukredim.

+O zaman bana haritada yazan şifreyi söyle sizi bırakayım.Yoksa..(elindeki bıçağı tugcenin boğazına tutup)işinizi bitiririm.dedi.

Işin ucunda Tuğçe olunca mecburen kabul ettim.

MERT'TEN
Amacima  yavaş  yavaş  ulasiyordum.Ha bu arada Fatih e Tugceyi oldurecegimi söylemiştim ama asla Tugceye zarar vermem.Sonuçta işin ucunda tonlarca para ve sevdiğim kız vardı. 

Fatih şifreyi çözmek üzereydi.tugceye biraz oyun oynasam bise olmaz....

TUĞÇE'DEN
Bana ne oldu bilmiyorum ama gözümü açacak gücüm yoktu.Yavaş yavaş gözümü açtım.Aman Allahım Fatih karsimda duruyordu.Ona seslenmek istiyordum ki boğazın o kadar kurumustu ki  bagiramiyordum.Ama kendime bakınca utancından başımı kaldiramadim.Kimdi bana bunu yapan??
Ahhhhhhhhh...Tabi ya Fatihin elindeki harita mert'in bize gosterdigi haritaydi.O bizi kullanmis olmaliydi.Allah Kahretsin.
Mert serefs**i benim ustlerini çıkarıp beni bir hedef tahtası gibi bir şeye bağlamıştı.Allahtan iç çamaşırı çıkarmamış.Her neyse..Gücümü biraz toplayıp Fatih e seslendim.Beni görünce sevinmiş olacak ki bağlandığı illerden kurtulmaya calisiyordu.

+Bekle Tuğçem bekle beni seni de beni de buradan cikaracam.dedi ağlayan ses tonuyla.

Tam o sirada baş belası yanıma doğru geldi.

+Ooooo benim bebeğim uyanmış.Bekle ben bu hazineyi bir bulayim.Saraylarda yasatacam seni.dedi ve o çuval gibi olan kaslariyla yanağını tutup dudagima hayvan gibi öpmeye başladı.

-Lutfen bizi bırak yalvarıyorum bırak beni.
dedim çaresizce.

+Ona yalvarma tugce seni buradan ben cikaracam.diye atladı Fatih arkadan.Mert Fatihin bu söylediğine sinirlenmisti ki bir çanta getirip içinden kocaman bir iğne çıkarıp Fatih e batirdi.Fatihin acı çığlığı beni delip geçmişti.Ağlamaktan o kadar bitkin düşmüştüm ki bayıldım...

(Nasıl buldunuz.Güzel değil mi?Lütfen yorum yazın.Sizi seviyorum canlarim😙)

 

GİZEMLİ KASABAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin