O Mutant... Erik!!!

161 19 4
                                    

Charles hızlı adımlarla arkasına bile bakmadan merdivenlerden çıkarken Emma ise yerde nefes almaya çalışıyor ve intikam sözleri söylüyordu ancak bu odadaki kimsenin umurumda değildi onların tek düşündüğü bunun normal olmadığıydı. Değildide.

Tony her ne kadar şaşkın olsada Charlesa duydugu öfke nedeniyle bu durumdan memnun bir vaziyette gülüyordu

T - Ben size demiştim. En sonunda kafayı yedi işte
Onun bu tavrından rahatsız olan Storm sinirle Tonye yaklaştı

St - Saçmalamayı derhal kes Stark yoksa...

T - Yoksa ne? Yoksa banadamı işkence yaparsınız o manyak sözde Profesör delirdiyse bu benim suçummu?

Daha fazla dayanamayan Logan hızlıca gelir ve Starkın boğazına yapışır

L - Yoksa ne olucağını söyliyim sana hurda bozuntusu. Eğer o lanet ağzını bir daha açarsan seni öyle bir benzetirimki bir daha açıcak ne ağzın kalır nede ağzının olduğu adi bir kafan.

Steve Her ne kadar Logan ve Stormun sinirlenmelerinde haklı olduklarını bilsede yinede onları ayırmıştı

Wandanın gözü merdivenlerdeydi onun yanına gitmek için hareket yaptı ancak daha ikinci adımını atamadan Natashanın onun kolunu tutmasıyla durdu ve Natashaya döndü

N - Şuan hiç sırası değil Wanda

W - Onu merak ediyorum şuan onun yanında olmam lazım bırak beni

N - Ne hissettiğini anlıyorum Wanda ama biraz bekle şuan olmasada birkaç saat sonra git yanına şimdi hiç sırası değil.

W - Peki...

Aradan yarım saat geçmişti Steve , Tony , Wanda , Natasha ve Clint Salonda oturmuş durmadan odanın içinde telaşla dolanan Stormun sakinleşmesini bekliyorlardı

Ste - Ne oldu Storm? Neredeydiniz? bu olanlarda neydi böyle?

Storm azda olsa sakinleşerek karşılarındaki boş koltuga oturdu

Sto - Bizim için gelicekler Steve... hemde en yakın zamanda...

Natasha Stormun cümlelerinden bir şey anlamayarak ona sordu

N - Sen neden bahsediyorsun Storm? Kimler gelicek? Bu nasıl olucak?

Ste - Lütfen daha açıklayıcı olurmusun

Storm derin bir nefes alarak anlatmaya başladı 

St - Bugün hükümetin bize gönderdikleri çağrı üzerine Profesörle birlikte oraya gittik. Ancak oraya vardığımızda ortam pek istediğimiz gibi değildi ellerinden silahlar olan onlarca adam bizi götürmek için orada bekliyorlardı. Ben derhal gitmemiz gerektiğini söylediğimde Charles kabul etmedi ve adamlara Bakan ile görüşmek için geldiğimizi söyledi ama onlar bizi dinlemeyerek saldırmaya çalıştı o sırada Logan, Raven, Peter ve diğerlerininde gelmesiyle aramızda bir arbede yaşandı en sonunda Charles gücünü kullanarak Bakan McCartney ile görüşmemizi sağladı Ancak Bakan bize Aramızdan birinin bu sabah buraya gelip üç tane En üst düzey bakanı ve adamlarını öldürdüğünü ve tüm insanları öldürüp dünyayı mutantların yöneticeğini söyleyip onları tehdit ettiğini bu yüzdende ülkede genel olarak Mutantların alıkonucağına ve hapis edileceğine dair karar alındığını anlattı.

Ste - Peki Böyle bir şeyi kim yapabilir!!

Sto - Bakanın dediğine göre Manyetizma gücü olan bir mutant... Ve böyle bir güce sahip tek mutant var...

Stormun sözünü şuana kadar ağzından tek kelime çıkmadan onları dinleyen Raven tamamladı

R - O mutant (derin bir nefes alarak)... Erik...

Xavier School Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin