Κεφάλαιο 6

8 1 0
                                    

Έχουν περάσει σχετικά 6 μέρες από τότε που συναντηθηκα με τον Άρη . Νταξει είναι πολύ όμορφος δεν λεω αλλά δεν θέλω να περάσω το υπόλοιπο της ζωής μου με τον Άρη .

Ο Άρης είναι πολύ εμφανισημος όπως και ο Γιάννης
Αλλά ο Γιάννης είναι ποιο καλό παιδί σε σχέση με τον Άρη αλλά δεν ξέρω σχεδόν κανέναν από τους 2 απλά τους κρίνω ανάλογα με την εμφάνιση τους . Εννοω ότι ενα αγόρι με τατουάζ και σκουλαρίκια που φοράει μόνο μαύρα δεν μπορεί παρά να έχει κακό χαρακτήρα. Πφφ δεν ξέρω τι να κανω! Βασικά τι λεω ο Άρης δεν με θέλει όπως και ο Γιάννης.Στην εποχή όπου ζούμε μια κοπέλα 17 χρόνων και ανύπαντρη θεωρείτε γεροντοκόρη όπως λέει και η πολυαγαπημένη μου μανούλα

...

Εδώ και 3 μέρες το σχολείο έχει βουηξει για την εγγραφή ενός νεαρού αλλά κανείς δεν γνωρίζει το όνομα του. Πάντως λένε ότι είναι αρκετά εμφανισημος . Πλέον εδώ και 4 χρόνια τα σχολεία είναι μεικτά και αυτό δεν βγαίνει πουθενά . Αγόρια και κορίτσια όλη μέρα την βγάζουν στις τουαλέτες και κάνουν τις δουλειές τους. Η αξιοπρέπεια κοριτσιών χάνετε μαζί με έναν αναστεναγμό. Καθε άναστεναγμος που βγαίνει , κάθε άγγιγμα σε δημόσιο χώρο κάνουν κορίτσια να χάνουν την αξιοπρέπεια τους , με αυτοαρεσκο για αυτές τρόπο , και να αποκτούν ασχρα επίθετα που τις ταιριάζουν γάντι κατά την γνώμη μου!

Είμαι σε θέση να καταλάβω ότι η κοινωνία μας καταστρέφετε σιγά σιγά . Επίσης είμαι σε θέση να σας ενημερώσω ότι ο καινούργιος μαθητής ήρθε στο σχολείο μας . Και τι μαθητής . Ναι παιδιά ο νέος μαθητής είναι ο Άρης Παπαδόπουλος και επειδή εμένα με λένε Άννα Παπακωνσταντίνου θα είμαι στην ίδια τάξη με τον αγαπητό για μένα νέο και δυστυχώς μπορεί και μελλοντικό σύζυγο.

Το κουδούνι χτυπάει και εγώ με την κολλητή μου αγάπη χωριζομαστε για να μπούμε στις τάξεις μας. Δυστυχώς η ευτυχώς για μένα κάθομαι μόνη μου στο τελευταίο θρανίο αλλά βγάζω άριστο βαθμό δηλαδή 19.7 . Την ώρα που μπαίνει ο καθηγητής και ξεκινά το μάθημα η πόρτα ανοίγει και μέσα μπαίνει ο Άρης κοιτώντας με , με κοιτούσε με ένα ειρωνικό και στραβό χαμογελακι το οποίο από την μια με τρομάζει αφάνταστα αλλά από την άλλη κάνει την κατάλευκη οδοντοστοιχία σου να φαινετε κα κορίτσια είναι έτοιμα να του ορμιξουν.

Κύριος Λαρη: Παπαδοπουλε τι ώρα είναι αυτή; Σε παρακαλώ αν θες να τα πάμε καλά να μην ξαναεπαναληφθει

Άρης :  πφφ καλά...

Κύριος Λαρη: κάτσε δίπλα στην Παπακωνσταντίνου

Άρης : αυτό είχα σκοπό

Είπε ψιθυριστά και κάθησε δίπλα μου

To love story της γιαγιας μου!Where stories live. Discover now