9

0 1 0
                                    

ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΟΛΙΚΟΣ!

ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ?

Δηλαδή νταξει τον νευριαζω λιγουλακι μωρέ αλλά νταξει είπαμε...Αφού χθες έφυγα από το σπίτι του μέσα στα νεύρα πήγα στο σπιτάκι μου έβαλα τις μπιτζαμες μου και κάθησα στο κρεβατάκι μου.

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί είναι έτσι. Αλλά ο ίδιος μου είπε "αν δεν θες να πας στον Γιαννάκη σου" και αυτό θα κάνω!
Οοο μωρό μου εμείς οι δυο δεν θα τα πάμε καθόλου καλά...

Το επόμενο πρωί ξύπνησα και είπε να δείχνω πιο όμορφη από τις άλλες φορές.Εβαλα ένα άσπρο κολλητο μπουζακι και απο κάτω ένα mama's μαύρο τζιν . Έβαλα μάσκαρα έφτιαξα λίγο τα φρύδια μου και επειδή ΧΕΛΛΟΟΥ ΔΥΣΤΥΧΏΣ ΕΧΩ ΣΗΜΑΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΜΉ έβαλα λίγο make up για να τα καλυψω.

Με το που έφτασα στο σχολειο ειδα...ΟΠΑ ΟΠΑ ΓΙΑ ΣΤΑΚΑ ΛΙΓΟ.
ΠΕΣ ΜΟΥ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΟΜΊΖΩ.
Ένα τσουλι φασωνε ΤΟΝ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΌ ΜΟΥ ΑΝΤΡΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΏ ΠΟΛΥ και αυτός μόνο που δεν την έφαγε ολόκληρη.

Τον είδα με κοίταξε αλλά εγώ δεν έδωσα ιδιαίτερη σημασία ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ γιατί εσωτερικά είχα λιώσει.Το βλέμμα μου συνάντησε τον Γιάννη και πήγα προς το μέρος του.
"Επ τι λέει Άρια" αχ είναι κούκλος αλλά όχι αυτό το αλητικο γρρρρ που ειναι ο Άρης αλά αφού μας έδωσε το οκευ να πάμε με τον Γιάννη θα πάμε με τον Γιάννη.

"Χευυ εμ όλα καλά εσύ?"του είπα και ναι οκευ είναι γλυκούλης "όλα καλά ήθελα να σε βρω να σου προτείνω αν θες να πάμε για ταινία μετά" η αλήθεια είναι ότι τώρα που το σκέφτομαι δεν το πολυψηνω... "Να μωρέ...." Την πρόταση μου δν πρόλαβα να την τελειώσω γιατιιι ... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΓΙΑΤΙ

"Επ Γιαννάκη τι λέει?" Οχ δν έχω καθόλου καλό προαισθημα για αυτο! "Ολα καλά ρε να εδώ έλεγα στην Άρια να πάμε μετά να δούμε καμία ταινία , Άρια τι λες?" Δν απαντάω ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΩ "Αααα ώστε θες να πας έξω με την κοπέλα μου ε?" ΜΠΙΤΣ ΓΟΥΑΤ ???????? (*_*)
"Είναι όντως κοπέλα σου γιατί πριν σε έβλεπα που φασωνες άλλη..." Άρη σώστο γιατι θα σε σκοτώσω!!!! "Ποιος σου είπε ότι την φασωνα απλά είναι φίλη μου και της ψιθύρισα κάτι γιατί δν ήθελα να το ακούσεις εσύ μιας και τα ακούς και τα βλέπεις όλα ε Γιαννάκη?"εεε μπορούσες και καλύτερα "Τώρα θα μας επιτρέψεις να την κάνουμε"

Μετά από πέντε λεπτά





"ΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΠΩΣ ΚΆΝΕΙΣ? ΦΑΣΩΝΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΡΧΕΣΑΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΧΑΛΑΣΤΡΑ ΛΈΓΟΝΤΑΣ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ Η ΚΟΠΕΛΑ ΣΟΥ? " ορκίζομαι ότι είμαι κατακόκκινη από τον θυμό μου και ο Άρης κάθεται χαλαρός στην καρέκλα δίπλα μου αφού είμαστε μόνοι στην τάξη.
"Σιγά αφού σε έβλεπα ούτε εσύ ήθελες να βγεις μαζί του" θα τον σκοτωσω
"ΑΚΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΆΚΙ ΣΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΦΑΣΩΝΕΙΣ ΟΠΟΙΑ ΝΑ ΝΑΙ ΚΑΠΙΣ?" Και έφυγα με έναν αέρα ντίβας και ηλιθιότητας μιας και σκέφτηκα τι σκατα είπα μόλις τώρα......

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 02, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

To love story της γιαγιας μου!Where stories live. Discover now