Merhabalaaaar :3 bildirim geliyo vote var diye cok mutlu oluyorum arkadaslar.Geç geldi çok özür dilerim yeni bir okula başladım herşey çok karışıktı falan.Gercekten vote ler beni mutlu ediyor.O yüzden voteye devaam dfsdsd.Yorum da bekliyorum neyse iyi okumalar.
Onu kıpkırmızı görmek beni de kıpkırmızı yapmıştı ama daha önce dediğim gibi O BENİM TİPİM DEĞİL bana kibar olanlardan lazım.Bena dogru baktı güldü ama kahkaha tarzında değil daha çok sen kimi reddediyosun kızım dercesine gülüyordu.Birbirimize baktık sessizce sonra sessizliği ben bozdum.
-Özür Dilerim.Şey... Ben... Aslında...
-Ney için özür diliyorsun ki
-Ya hani şey oldu ya ondan şey ettim ben.
-Çok tuhaf bir kızsın biliyor musun ?
Yine etraf sessizliği büründü saate baktığımda eve gitmem gerektiğini fark ettim.
-Kıvanç çok teşekkür ederim fakat benim gitmem gerek.
-Nereye ?
-Ben hala annemle yaşadığıma göre bizim evde annemin kuralları geçerli.Ki bu 5 dakika daha gecikirsem terlik beni bekliyor demek
-Taksilerde sürünme ben seni bırakayım gel bakalım ufaklık. Ufaklık , az önce elimi tutan kimdi beyefendi.Dediğim gibi hepsi ÖKÜZ İŞTE ÖKÜZ
-Cidden gerek yok Kıvanç giderim ben.
-Arabam bu tarafta gel.
Gelmiycem diyorum kardeşim gel-miy-cem.Aslında arabayı görene kadar böyle düşünüyordum fakat arabayı gördüğüm anda düşüncelerim bile yarım kaldı.Zengindi demek ki.
-Pekala Kıvanç.O zaman biniyorum.
-İki saattir sana ne anlatıyorum Aylin.
-Tamam tamam.
Arabaya bindim ve kapıyı kapattım.Eve yaklaşık 10 dakika uzaklıktaydık ama Kıvanç'ın bu hızıyla 2 dakika içerisinde varabilirdik.
-Kıvanç yavaş ol.
-Yeni tanıştığın adamlara hemen güvenmemen gerektiğini sana öğretmediler mi ?
-Ne ! Ne Yani Nereye gidiyoruz ? Bırak beni !!!!
-Aylin seni biraz gezdirmek istiyorum o kadar sahile varınca yavaşlarım.
-Sahilden eve gitmek 20 dakika sürüyor gerizekalı.İndir beni hemen yoksa camdan atlarım.
-Şaka yapıyor olmalısın.
Tamam blöf yapıyordum ama bu şaka yaptığım anlamına da gelmiyordu.
-Camları açmak ne kadar zevklii la la laa bak ne kadar da derin camları var burdan bir genç kızın geçebileceğine kalıbımi basarım.Camları açarken söyleyince etkisi farklı oluyor beni suçlamayın.
-Aylin tamam pes ediyorum. ama hızını neden arttırmıştı şimdi.
-Dursana ölücez şimdi.
-Merak et-
-Kıvaaanç !!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Hikayemiz
Teen FictionAylin Ve Kıvanç.Tamamen farklı dünyaların insanları.Sbsv dizisindeki karaktelerin adları fakat hikaye tamamen farklı.