Miribalaar ! Ya yb gelecekti ama yazamadım çok özür dilerim bundan böyle bölüm günümüz CUMA uuu.Eheheheh neyse umarım beğenirsiniz.
Ben bu gerizekalı , bencil , pislik , mal ve pisliği söylemiş miydim ? neyse öldürücem onu sonra da keşke beni 36 yerimden testere ile vücudumu delip, gözlerimi kaşıkla çıkarıp , okyanusa bırakıp , yiyecek birşey bırakmasalarmış diyecek evet diyecek.Tamam belki neden bahsettiğimi anlamadınız ama mutlaka anlayacaksınızdırr anlatırsam ağzıma biber sürecek bir annem yakınlarımda degil.
-Kıvanç sen ne yaptığını sanıyosun ya ! Ben bunca yıl okumuşum , çalışmışım , namusumu korumuşum sen beni mahvetmeye mi çalışıyosun tüm bu yaptıklarımla oluştuğum gökdeleni yıkmaya mı çalışıyosun ? Amacın buysa haber ver yani Allah'ıım ne yapıcam ben !
-Sakin ol ne yaptık ya koltukta sırtım ağrıdı rehinemsin diye en iyi koşullarda olman gerekmez.Yatağına kıvrıldım işte ne büyütüyosun.
-Bir dakika bir dakika , rehine mi dedin.
Tabii beyefendiden ses yok amacına ulaşmış ya yeter o.
-Cevap ver bana rehine mi dedin ?
Sesim sanırım fazla çıkmıştı açıkçası umrumda da değildi.-Evet , sen benim rehinemsin anladın mı duydun mu rehinemsin işte.
-Ayy sapıtmış bu çocuk.Ben senin değilim hayvan.
-Aylin fazla mı abarttın ?-Belki . Yani hayır.Ben abartmam tamam mı ? Sen sadece "benim yanıma kıvrılmış" olabilirsin ama benim için bu kadar kolay değil anladın mı ? Bu senin şerefsizliğini gösteriyor anladın mı beni ?
Yüzünün solgun olması beni biraz incitse de önemli olan en son şey onun mutluluğuydu.
-Bunu beni görür görmez kafeye kahve içme davetimi kabul eden kız mı söylüyor ?
-Aynen o söylüyor.
-O zaman cidden şapşalmışsın Aylin.Hadi geç şuraya da kahvaltını getireyim.
Ama ben ona şerefsiz demiştim şapşal neydi şimdi ?
Ama bana neden bu kadar iyi davranıyorsun Kıvanç ?
Tamam yakışıklı ve çok tatlı olabilirsin ama hadi ama kırıcı ol biraz .
Ben ona yakışıklı ve çok tatlı mı dedim ?
Demedim değil mi demedim ?
Yoksa dedim mi ?
Yoksa , Kıvanç ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Hikayemiz
Teen FictionAylin Ve Kıvanç.Tamamen farklı dünyaların insanları.Sbsv dizisindeki karaktelerin adları fakat hikaye tamamen farklı.