Merhaba Arkadaşlar ! Yazmaya tam gaz devam ediyorum.Aslında tahmin ettiğimden çok farklı gelişti olaylar ama beğeneceğinizi umut ediyorum.Buyrun okuyun yarın da yb gelecek.Vote vermeyi unutmayın seviliyosunuz ^^
En son hatırladığım şey patlayan camların sesiydi.Gözlerimi açmaya çalıştım ama o kadar çok güce sahip değildim.Ayrıca birileri konuşuyordu onları dinlemek istedim bu yüzden hareket etmeden sessizce bekliyordum.
-Napıcaz bu kızı Kıvanç nasıl saklayalım ki.
-Bilmiyorum tamam mı bilmiyorum.Lanet olsun ki bilmiyorum.Ama öğreneceğim.Tuhaf olan kızın elini tutmaya çalıştım ama kız elini çekti.Kim bana karşı koyabiliyor ki.
Artık kendimi konuşabilecek güçte hissediyordum ayrıca sanırım kaçırılmıştım.
-Ben karşı koyabilirim seni ukala, bencil , öküz , gerizekalı , pislik.Bırak beni !
-Uyandın mı Aylin ?
-Hayır uyuyorum Kıvanç.Ben iyiyim tamam mı ? Bırak da eve gideyim.
-Seni kolay kolay bırakamam.Seni kaçırmak niyetinde değildim tamam mı ? Kaza yapınca baban da polis olunca doğal olarak herkes benim suçlu olduğumu düşünüp peşime takıldı.Tek bilmedikleri yer de burası.
-Neden kolum ağrıyor ?
-Neden bana soruyorsun ?
-Çünkü kazayı yapan sensin.Ayrıca sana yavaşlamanı söylemiştim.Ama sen ne yaptın " koca bir hiç ".Tebrikler senin sayende kolum kopmuş gibi acıyor.
Tamam o kadar acımıyordu ama onu delirtmek istiyordum.
-Bak Aylin sabrım taşıyor ikimiz de kolunun o kadar acımadığını biliyoruz.
-Pekala bu kim ? Ne arıyor burada ? Benden ne istiyor ?
-Dünya senin etrafında dönmüyor Aylin.Herkes seninle alakalı olmak zorunda değil.O benim arkadaşım ve seni taşımama yardım etti.Tamam biraz seninle alakalı ama kaza yapmasak da yanıma gelecekti.
-Tamam öyleyse bırak da gideyim donuyorum burada.
-Savaş şunu versene kıza.
Üzerime o çok beğendiğim atkıyı vermişti.Aslında bunu aldığını bilmiyordum ama ona sinirli olduğum gerçeğini böyle hafifletemezdi.
-Beni kaçırmış olduğun gerçeğini bu şekilde hafifletemezsin gerizekalı.
-Hoşuna gitti değil mi ?
Cevap vermedim.Zaten hoşuma gittiğini çok iyi biliyordu.Evde olsaydım yorganımın altında çok daha rahat edebilirdim.Bir dakika ! Annemler ne yaptı ? Kaza yaptığımı biliyorlar mı acaba ?
-Annem kaza yaptığımı biliyor değil mi ?
-Maalesef.Kazadan sonra geç kaldığın için seni aradı.Ben zarar görmediğimden telefonu açtım.O da babanı aramış.
-Olamaz ! Burak ! Ne yapacak ! Annem kesinlikle ona bağırıp çağırıyordur.Keşke gelmeseydim , keşke hiç kaza yapmasaydık , keşke seninle hiç tanışmasaydık !
Savaş dediği çocuk eyvah dercesine Kıvanç'a baktı.Kıvanç yutkundu.Bunlar kesinlikle birşeyler gizliyor.Daha sonrası sessizlik olunca sorunlardan kaçmak için uyumanın en iyisi olduğunu düşünerek uyudum.Bir ara uyanır gibi oldum her yer karanlıktı ve yanımda biri vardı.Sadece hissedebiliyordum karanlıktan hiçbirşeyi göremiyordum.
Vote vermeyi unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Hikayemiz
Novela JuvenilAylin Ve Kıvanç.Tamamen farklı dünyaların insanları.Sbsv dizisindeki karaktelerin adları fakat hikaye tamamen farklı.