Evet arkadaşlar yavaş yavaş olaylar açığa çıkıyor.
İYİ OKUMALAR !
Bir an içim ürperdi.Bu olmamalıydı.Ulaşa benzeyen biriyle aynı okulda olmamalıydım.
Yere tutunarak ayağa kalkmaya çalıştım. Ama kalktığım anda feci bir ağrı girdi ve birden aynı yere oturmak zorunda kaldım.
"İyimisin? " diye sordu. Cevap vermedim. Ne kadar az konuşursam o kadar iyi.
"Sana diyorum " dedi sinirlice. O sırada kendimi tutamadım ve suratına baktım.
"Sen bana geçen gün Ulaş diyen kız değilmisin ? Beni takip mi ediyosun ? "
Beyimize bak ya !
"Ne takip edicem seni be. Ben bu okulda okuyorum. Özür dileyeceğine ne saçmalıyorsun. "
" Tamam hadi sınıfına götüreyim. "
"Yok kalsın bu seferde beni sınıfa attın falan dersin. "
" Aslında fena fikir değil " dedi uyuz bir gülümsemeyle . Ama bu gülümseme ona çok şey kazandırıyordur. Mesela birkaç kızı aynı anda tavlayabilir.
" Hadi bak vazgeçicem . "
"Zaten onun için uğraşıyorum ya! "
"İyi sen bilirsin " dedi ve gitti. Evet gerçekten gitti. "Gıcıkkkkk ! "diye arkasından bağırdım. Ama umursamadı.
Yavaşça ayağa kalktım. Duvara tutunarak yürümeye çalıştım. Ama ayağım çok kötüydü.
Seke seke yürümeye çalışıyordum. Merdivenler olmasa yürüyebilirdim.Ama daha iki kat çıkmam gerekiyordu. Yürürken birden ayaklarım yerden kesildi. Ulaşın kopyası - adını hayla öğrenmedim-beni kucağına almıştı.
"Ya napıyorsun sen indirsene beni ! " diye sitem ettim.
" Tek kelime daha edersen seni merdivenlerden aşağı atarım. Ve hiç şakam yok. "
"Nereye götürüyorsun ? Sınıfımı bilmiyosun ki "
"Revire gidiyoruz. "
Hiç ses çıkaramadım yapar mı yapar onda o potansiyel var . Derin bir nefes aldım. O sırada burnuma gelen kokuyla şok oldum. Rüyamda Ulaşın parfümü de böyle kokuyordu.Bu kadar tesadüf çok fazlaydı. Birden yüzümü buruşturdum.
" Sabret geldik ." Sanırım ayağım ağrıyor diye suratımı buruşturduğumu zannetmişti.Bu çok hoşuma gitmişti.
" Ayağım çıkmış olabilirmi ? " dedim.
" Yok kesin kopmuştur. " dedi hafifçe sırıtarak.
Hey bu replik çok tanıdık. Öldürücü bir bakış attım. O sırada revire girmiştik.
Revirdeki bayan doktor beni görünce
" Alya ilk günden sakarlığın mı tuttu ? " dedi. O sırada Ulaşın kopyası beni sedyeye oturttu.
" Aslında benim değilde şunun sakarlığı tuttu " dedim. Doktor ayağıma bakarken " Yankının seni revire getirmesi bile mucize " dedi bana fısıldayarak. Bu arada adının yankı olduğunu öğrenmiş oldum.
"Neden ?" diye sordum eee merak.
" Umursamaz bir çocuk " dedi.
" Evet farkettim " dedim gülümseyerek.
Doktor ayağıma bir krem sürdükten sonra geri çekildi.
" Alyacım sadece burkulmuş krem bir saat sonra acısını hafifletir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UÇURUM
RomansaHerşeyden habersiz bir genç kız. Aslında etrafındaki herkez tarafından kandırılmış.Yaşadığı herşey bir yalandan ibaretmiş. Ta ki gerçekler gün yüzüne çıkana kadar.