P23

5.8K 309 106
                                    

Neden yorum yapmıyorsunuz? ;(

Akel'in Ağzından

Kapı'nın sesiyle oturduğum yerden kalktım ve kapıyı açmamla birden bana sarılan beden ile donup kaldım. Tibet burnunu çekerken, yüzünü boynuma gömdü ve omuzları sarsılarak ağlamaya başladı.

Şaşkınlıkla ellerimi kaldırıp ona sarılırken kafasını öptüm. "Tibet, neler oluyor?" diye fısıldadım sırtını sıvazlarken.

“İçeri geçelim de anlatacağım.” dedi. Gözyaşlarını silerken geri çekildi.

Başımı sallayıp kapıyı kapattım ve salonu işaret ederek peşinden gittim ben de. Berjerlerden birisine otururken ben de karşısına oturarak direkt yüzüne baktım.

"Ne oldu?" dedim tekrardan.

“Babam evden attı.”

Şaşkınlıkla gözlerimi kırpıştırdım. "Ne?"

“Basbaya tapusunda benim adım yazan evden beni kovdu.” dedi gözlerini bir yere sabitlerken.

"Şerefsiz." diye soludum dişlerimi sıkarken. Oturduğum yerden kalkıp dizlerinin önüne oturarak ellerini tuttum. "Burası da senin evin, Tibet."

O da gülümseyerek elimi tuttu. "Biliyorum."

"Anlatmak istersen dinlerim, biliyorsun, değil mi?" dedim sakince ama içimden babasına küfürler saydırıyordum.

“Yönelimim yüzünden.” derken gözlerini kaçırdı.

Şu an bu ortamda olmasaydık 'biliyordum!' diye bağırarak kahkahayı basabilirdim ama gülümseyerek ellerini daha sıkı tuttum.

"Kusura bakma ama bu onun beyinsizliği, senin yönelimin kötü bir şey değil, Tibet. Kovmasaydı bile öyle düşüncelere sahip bir adamla yaşamayacağını biliyorum." dedim direkt gözlerine bakarken.

“Teşekkür ederim, Akel.”

"Asıl ben teşekkür ederim, bana geldiğin için."

•••

YA SİZİ YİYCEM AMA

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 22, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Palyaço | Texting [bxb]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin